![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat ik zeggen wilde, is dat Casier niet op 3 poten naar de 4de plaats is gehinkt, maar op Heuvelland er nog eens alles uitgepert heeft, de 3de plaats weer veroverde, maar ze kwijtspeelde door een navigatorfout. ![]() |
|
||||
|
||||
Of door z'n eigen zenuwachtigheid.
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Wat ik echter niet correct vind is dat je iemand ostentatief blijft volgen met twee officials. Ofwel controleer je hem ofwel controleer je hem niet, punt uit. Dit levert namelijk alleen "geruchtmakerij" op en daar is niemand in de autosport mee gediend. Als je hem niet controleert, moet je ook alle andere deelnemers laten volgen. Ik vergelijk het zo een beetje met het hatelijke programma "Patrouille" (weet zelfs niet op welke Vlaamse zender) Twee agenten merken iemand op die een overtreding begaat. Ipv hem onmiddellijk staande te houden, volgen ze hem nog ettelijke kilometers, laten hem nog wat overtredingen begaan en houden hem pas staande als hij voldoende overtredingen heeft, goed voor een half maandloon. En plezier dat ze hebben... C U |
|
||||
|
||||
Quote:
Let wel, ik doe geen uitspraak over de legimiteit van Bijvelds, maar dat dingen uit het verleden hem blijven achtervolgen... tja. De beste manier om te repliceren is op de baan natuurlijk, en ik denk wel dat ie dat gedaan heeft. Ondanks de "very close monitoring" heeft ie toch een mooi resultaat gereden. ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|