De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 27-07-2005, 09:57
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Welke single seater?



't heeft alleszins een V8, maar meer weet ik er niet over en aangezien hier toch single seater kenners zitten, zet ik het hier maar.
Weet iemand dus wat het is?
__________________
Reply With Quote
  #2  
Old 27-07-2005, 16:53
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Heb je de afbeelding iets groter?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #3  
Old 27-07-2005, 16:57
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Het lijkt me een IRL maar is idd te klein
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #4  
Old 27-07-2005, 17:03
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Of een Indy uit de vroege jaren negentig..........
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #5  
Old 27-07-2005, 17:21
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally Posted by Mark
Heb je de afbeelding iets groter?
Nope. Het is alleszins geen IRL, geen Cart.
__________________
Reply With Quote
  #6  
Old 27-07-2005, 20:03
A uit PDGRacing's Avatar
A uit PDGRacing A uit PDGRacing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2005
Location: Merelbeke
Posts: 320
Heeft nogal een gigatische achtervleugel ( lijkt op het MCLaren F1, ten midden 80 denk ik). Ook het chassis voor de achterwielen ( die me ook aan midden 80 doet denken) is vreemd, het gaat erg naar een pijl op, terwijl de motorkap slank is achteraan. Wat ontbreekt voor een moderne single-sitter te zijn, zijn de bardge-boards, of hoe ze ook mogen noemen... De motorkap heeft een duidelijke lijn van voor naar achter, doet me aan een vin denken. De voorvleugel is via 2 punten aan het chassis bevestigd, zoals moderne F1. Als je alles zo wat bij elkaar ziet, zou ik zeggen een A1 GP, die 25 september op Branch-Hatch start. Meer info+foto+video:
Reply With Quote
  #7  
Old 27-07-2005, 20:21
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally Posted by A uit PDGRacing
Heeft nogal een gigatische achtervleugel ( lijkt op het MCLaren F1, ten midden 80 denk ik). Ook het chassis voor de achterwielen ( die me ook aan midden 80 doet denken) is vreemd, het gaat erg naar een pijl op, terwijl de motorkap slank is achteraan. Wat ontbreekt voor een moderne single-sitter te zijn, zijn de bardge-boards, of hoe ze ook mogen noemen... De motorkap heeft een duidelijke lijn van voor naar achter, doet me aan een vin denken. De voorvleugel is via 2 punten aan het chassis bevestigd, zoals moderne F1. Als je alles zo wat bij elkaar ziet, zou ik zeggen een A1 GP, die 25 september op Branch-Hatch start. Meer info+foto+video:
Vanwege die achtervleugel zat ik ook al aan de A1 GP wagen te denken.
Reply With Quote
  #8  
Old 27-07-2005, 20:21
A uit PDGRacing's Avatar
A uit PDGRacing A uit PDGRacing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2005
Location: Merelbeke
Posts: 320
Ik denk zelfs origineel gezien te hebben in Goodwood. Na wat surf-werk hier een foto:

http://www.suttonimages.com/fotoweb/...392634595F3CDD


Sorry voor de naam, ben vrij nieuw en weet niet goed hoe links naar foto's werken. Laat de klachten maar komen...
Reply With Quote
  #9  
Old 27-07-2005, 21:42
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Integra
Weet iemand dus wat het is?
In welke quiz ben jij aan het meespelen?

Heeft idd nog het meeste weg van een A1GP-wagen. Als je de foto uit de link van A uit PDGRacing 90gr. dan matcht het vrij aardig.........
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #10  
Old 27-07-2005, 22:14
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally Posted by Mark
In welke quiz ben jij aan het meespelen?

Heeft idd nog het meeste weg van een A1GP-wagen. Als je de foto uit de link van A uit PDGRacing 90gr. dan matcht het vrij aardig.........
't is geen A1 GP wagen. 't is trouwens omdat die foto een blauwdruk is van een spel dat misschien gaat komen en ik wil graag weten waarover dat spel zal gaan.
__________________
Reply With Quote
  #11  
Old 27-07-2005, 22:28
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally Posted by Integra
't is geen A1 GP wagen. 't is trouwens omdat die foto een blauwdruk is van een spel dat misschien gaat komen en ik wil graag weten waarover dat spel zal gaan.
Weet je zeker dat het geen A1 GP wagen is? Zou me namelijk niks verbazen of ze brengen een A1 GP spel op de markt.

Trouwens waar heb je het plaatje gevonden? Link?
Reply With Quote
  #12  
Old 27-07-2005, 22:35
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally Posted by FIRE
Weet je zeker dat het geen A1 GP wagen is? Zou me namelijk niks verbazen of ze brengen een A1 GP spel op de markt.

Trouwens waar heb je het plaatje gevonden? Link?
Vriend van mij gaat misschien een spel maken. Eerst moeten ze een demo maken en als daarvan de kwaliteit goed genoeg is, wordt het een full game. Volgens hem was het geen A1 GP. (hij mag niks zeggen, want hij staat onder NDA)
Het had alleszins een V8. ('k weet het, A1 GP ook, maar aangezien hij zei dat het geen A1 GP was ...)

edit: volgens mij heeft die gewoon tegen mij gelogen, want ik herken die "batman" voorspoiler toch wel ...

laatste edit: vergelijk maar. Het moet gewoon een A1 GP zijn, mijn eerste gedacht was toch juist ...

__________________

Last edited by Integra; 27-07-2005 at 22:55.
Reply With Quote
  #13  
Old 28-07-2005, 13:14
A uit PDGRacing's Avatar
A uit PDGRacing A uit PDGRacing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2005
Location: Merelbeke
Posts: 320
Hey Integra,

als dit de foto is die een vriend je gegeven heeft, dan mogen we een A1-GP spel verwachten. Je kan identiek dezelfde foto zie op de site van A1GP:

http://www.a1gp.com/racing/rules/ind...d=1&childID=46

Kun je je vriend niet wat pushen om het spel leuk te maken, want zie zoiets wel zitten...
Word ik nu aanzien als een single seater pro?
Reply With Quote
  #14  
Old 28-07-2005, 13:15
A uit PDGRacing's Avatar
A uit PDGRacing A uit PDGRacing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2005
Location: Merelbeke
Posts: 320
Hoe zat dat ook weer met dat stinken en dat lof?
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 14:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.