![]() |
|
|
||||
|
||||
"Gevecht" is wat optimistisch uitgedrukt. Het gat wordt groter en Kumpen voelt eerder Scheider in zijn nek dan hij op de nek van Bouchut zit.
Ik zie dan ook GLPK de 2° plaats nog afgeven aan Scheider. Toch mooi van GLPK! |
|
||||
|
||||
Puik werk van de mannen van Spyker ook. Kumpen zet matige rondetijden neer momenteel in vergelijking met de andere auto's om hem heen, zou er iets mis zijn?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ter info...de Viper ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
En daar ging de Aston. Helaas... Of is dit een geplande pitstop? Lijkt me niet?
|
|
||||
|
||||
vertigo komt niet meer door op 20 min van het einde gdv!
Scheider / Maserati op weg naar de zege
|
||||
|
||||
Nee hoor, Lamy heeft de leiding overgenomen. Kumpen lijkt het niet te trekken, hopelijk kunnen ze het podium vasthouden.
|
|
||||
|
||||
Race afgelopen; zat in de buurt met m'n voorspelling, alleen de volgorde is omgedraaid:
GT1: 1. Lamy/Gardel 2. Bartels/Scheider 3. Hezemans/Kumpen/Longin GT2: 1. Collard/Sugden 2. Bleekemolen/Crevels 3. Buncombe/Turm/Casadei Net resultaat voor de Spyker! Last edited by Bramzel; 18-11-2005 at 15:43. |
|
||||
|
||||
Klein foutje, denk ik Bramzel, '' Bleekemolen/Kumpen '' zal wel niet kloppen zeker
![]()
|
||||
|
||||
Oepsie!
![]() |
|
|||
|
|||
Wat is er gebeurd met de Aston Martin?
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ah, ok. Oordelend naar Istanbul en deze race kan die Spyker een flink stuk langer op 1 tank doen als z'n tegenstanders dan.
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
nee want het is GLPK ![]() ![]()
|
||||
|
||||
oeps sorry foutje.
Vertigo uitgevallen 20 min voor einde met kapotte pont!
|
|