![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Zeker als het wat "vettig"ligt, kan je daar met een motor met wat koppel én voorwielaandrijving héél wat goedmaken op de "dikke" achterwielaandrijvers ! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Hmmm,
Is al wel een jaar of twee geleden maar toen heb ik Jan Verschraegen persoonlijk horen zeggen dat het de ambitie was van Circuit Zolder om de F1 terug te halen. Ik snap echter ook niet waarom de villeneuve chicane dan ook terug weg moet??? die is er toch gekomen juist omdat Gilles Villeneuve daar verongelukt is. Of sla ik de bal mis???
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Weet iemand of er waar de nieuwe lay out te vinden is
van de veranderingen |
|
||||
|
||||
Quote:
Voor zover ik kan inschatten blijf je met de Mini onder de twee minuten ![]() ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Volgens mij verandert enkel de eerste chicane, die voor de berg (post 8).
Verder nieuwe asfalt over het hele circuit en enkele uitbreidingen op de veiligheidsvoorzieningen, lees grotere uitloopstroken. Dus ik denk dat de Berg en de Villeneuve blijven.
|
||||
|
||||
De Villeneuve veranderen kan ik nog mee leven,maar ik vind de heuvel ook zowat het leukste van het circuit,dus hopelijk blijft dit gewoon zo..En zowat vanalles uitgeven en veranderen om de F1 terug te halen is streven naar iets dat er toch niet gaat komen,wees gerust..als je nu zou zeggen de Moto Gp zou ik zeggen ja.
|
||||
|
||||
Quote:
Jan Verschraegen zit in interviews de laatste dagen te vertellen dat hij een terugkeer van de Formule 1 naar Zolder wel ziet zitten, en hij plakt daar in de vlugte ook nog eens een prijskaartje op. Volgens mij moet je dat gewoon zien in de context van het stukje vaudeville-theater dat de Waalse politici de laatste weken opvoeren rond de F1 in Francorchamps. Verschraegen staat lachend aan de kant met een air van 'Rotzooien jullie maar wat aan en verbrassen jullie daar maar miljoenen euros in Wallonië, wij hier in Zolder doen het rustig op ons tempo'. Maar in alle ernst, de Formule 1 lijkt me echt geen 'must' voor Circuit Zolder. Last edited by Baron; 27-11-2005 at 00:53. |
|
||||
|
||||
Weet er iemand wel concreet wat er gaat gebeuren; er wordt weer veel over gepraat, maar ik zou er niet van verschieten dat op het eind alleen de asfalt laag zal vervangen zijn en een paar grindbakken aangepast???
Hoorde onlangs dat men de heuvel ging wegdoen... Mag je zo maar aan de sacramentsheuvel zitten, is dat niet één of ander beschermd ding??? Wat wel klopt is dat men de moto's terug naar zolder wil halen, en dat men daardoor ook het circuit zal moeten aanpassen; maar voor formule 1, ik denk dat daar allaang niemand van wakker ligt... |
|
||||
|
||||
Quote:
De exacte details van deze wandeling zijn we nog aan het uitwerken met bepaalde personen. Zodra er meer bekend is zullen we dat in een aparte thread vermelden. Dus wie een voorsprong wil hebben op zijn collega-coureurs? Kom lekker wandelen met De Paddock in de winter ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Mark, ik heb nog ergens een plattegrond liggen zodat niemand kan verdwalen
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Quote: