|
|
||||
|
||||
Quote:
De theorie achter de gorilla: Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Lap, alle Loeb-winnaar-prono's kunnen het al vergeten, en dat zijn er een heleboel!
De Grönholm-winnaar-prono's maken op dit moment het meeste kans op een mooie score... Ik zit nog bij de "goei"... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
hoop dat Gardemeister stand houdt, dan doe ik een goede zaak in de prono...
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ziezo, de eerste manche van het WK rally zit er weeral op. Vooraleer de punten van de DePaddock WRC Prono 2006 te geven nog even in tabelvorm de "entry list" van onze prono spelers. Entry list omdat ik even de einduitslag van vorig jaar erbij genomen heb en deze gebruikt heb om de deelnemingsnummers toe te kennen. Dus de eindwinnaar van vorig jaar, 'start' dit jaar met nummer 1 enz. Indien er spelers van vorig jaar bijzaten die dit jaar niet meegespeeld hebben de eerste keer, verliezen dus hun startnummer waardoor de volgende dan een plaatsje opschuift. De entry list ziet er zo uit:
1. Swa 2. Kulgan 3. Rasse 4. The Leader 5. Sennake 6. jurgen 7. Bart.Vandecavey 8. Button@ 9. Superdiesel 10. vanni 11. Johan 12. Smiley 14. The Interceptor 15. Mark 16. Ottooke 17. Huudo 18. Bart 19. Raceboy 20. Thomaske_GLPK 21. A.J. 22. Sledge 23. Pinzie 24. Infinity_MC 25. Leiver 26. insanity 27. Juha Ik heb ook in iedere post nog eens de nummers erbij gezet. Vergeet deze vanaf nu dus niet mee te posten indien je speelt. Het maakt het verbeterwerk voor mij absoluut makkelijker achteraf. Last edited by Guido; 23-01-2006 at 10:55. |
|
||||
|
||||
De uitslag dan. De Monte 2006 was iets minder voorspelbaar dan de vorige editie. Daar waar er in 2005 nog een gemiddelde van 11,61 punten per deelnemer werd gescoord, was dit nu 9,04. Er zijn dus ook maar 5 deelnemers die evenveel scoorden en met 18 punten dus gedeeld aan de leiding staan (vorig jaar 19! spelers gedeeld aan de leiding met elk 16 punten). Langs de andere kant lijkt iedereen goed vertrokken, met slechts 2 deelnemers die nog puntenloos zijn (vorig jaar nog 5). We zijn in ieder geval goed vertrokken en ik denk dat 2006 niet alleen een spannend jaar op de KP's gaat worden, maar ook hier zit die kans er dik in.
Tot over enkele weken in Zweden. |
|
||||
|
||||
Heb je nu zoals in de F1 deelnemernr 13 eruit gelaten?
Op de entry-list heb ik nr 13, maar in de stand (en in mijn post) krijg ik deelnemernr 14 toegewezen. Hetzelfde geld voor alle deelnemer achter mij precies.
|
||||
|
||||
Ja hallo, dat spel steekt mij nu al tegen
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik wil wel nummer 13 hebbe wil je 12 in de plaats ??
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|