![]() |
|
|
||||
|
||||
In de fun cup rijden er 2 wagens 69 en biplace 369 (hoe toepasselijk) met de FUCK ME I'M FAMOUS stickers, het is mij niet geheel duidelijk wat dat is, moet iets me kleren zijn geloof ik, de Spillie zal hier wel een hand in hebben want tijdens zijn deelname aan de Gum Ball staat dat steeds op zijn Hummer!
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Toen ik deze foto nam stond er wel slechts Fuck me I'm fa... de 'MOUS' was verdwenen ![]() ![]() ![]() Greetings Infinity ![]() |
|
||||
|
||||
Nog een wagen waarop deze sticker te zien was.
![]() |
|
||||
|
||||
Kelly weet wat ze wil
![]()
|
||||
|
||||
Gisteren heeft er tijdens de Internationale Trainingsdag op Zolder blijkbaar een Clio rondgereden, met op zijn motorkap een sticker "Sponsored by my wife" (foto op site van racingworld).
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
Met sponsoring heeft 't weinig te maken, maar hier past 't toch wel. Bij de meest gewelddadige vorm van autosport, bangerracing (gewoon 't zelfde als anders, behalve dat zowat alles toegelaten is om eerste te worden) racen ze meteen met een oude lijkwagen of ambu... soms toepasselijk. Je hebt 't zombie team, the condoms, suicide squad, de ralkwallen, team garbage ... Elke piloot heeft z'n bijnaam groot op de wagen, zo zie je al eens Mr. Cumshot rondrijden, of Arafat, Napoleon, Ali G, Sgt Slaughter...
|
|
||||
|
||||
Quote:
En op die shirts staan er van die spreuken zoals "Fuck me I'm Famous" en "I fuck on first date" . Vandaar dat je dat op zijn Hummer hebt gezien. Ik vind er geen reet aan en hij kan misschien een shirt dragen van eigen makelij met als opschrift "Kick me I'm a wanker" |
|
||||
|
||||
Deze trok mijn aandacht tijdens vorige VLN rennen, God is female maybe, maar wat voor soort?
![]() |
|
||||
|
||||
Beestige foto! Let ook op de sponsor onderaan het rechter voorlicht...
![]() Foto: www.7extrememotorsports.com Last edited by Mark; 13-03-2006 at 19:46. |
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Sennake; 13-03-2006 at 17:46. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|