![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Greets, Dr. Jozz
|
||||
|
||||
Ik weet één ding...ik ben gisteren naar Francorchampions geweest en moet zeggen dat de BTCS en F1.6 me véél meer kon boeien dan de Belcarrace vorige week.
![]() Vooraan was er tijdens de 2de race een leuke strijd tussen de KS BMW, de Audi, de Jaguar en anderen...het was echt spannend om zien. Alhoewel ik op een bepaald moment tot aan m'n billen in het moeras/water zat (dacht dat het een grasveld was ![]() ![]() Ik zal trachten de foto's zo snel mogelijk online te krijgen... |
|
||||
|
||||
kan er iemand nu ondertussen al zeggen wat er met de 1 astra silhouettes was
de #57 had volgens mij zaterdag al problemen maar wat was er met de asta van qvick ??? |
|
||||
|
||||
In de eerste race hadden we een probleem met de elektronica , de wagen wou niet starten na de pitstop ---> probleem canbus
in de tweede race hadden we te kampen met een motor probleem |
|
||||
|
||||
Quote:
de astra staat trouwens mooi met 'echte' lichten !! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ik meen dat de a4 moest uitwijken voor een fotograaf en daarna een anders silhouette erop in is gereden...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Het was me wel een avontuurlijk dagje... De foto's van BTCS zullen hopelijk ooit eens op mijn site komen...het komt er maar niet van wegens opstellen van examens vrees ik... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Mvg... |