![]() |
|
|
||||
|
||||
Jawadde, wat moet ne mens hier op zeggen ????
Sjieke dinges. Grtzzzzzzz Nismo ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
mooi en strak, die kleine details maken nu eenmaal het verschil en ze zullen nog beter uitkomen met een wash ... maar, die handvatten op de 'guidon' blijven toch mijn favorieten!!!
![]()
|
||||
|
||||
't is hier tegenwoordig precies "om ter 't strafst"
![]() ![]() Ferm hoor. ![]() |
|
||||
|
||||
Echt een hele mooie Ducati Guy! Mooi gedetailleerd en alles. Ikzelf heb er ook nog twee van deze staan. Deze en de GP4 Versie van Louis D'Antin.
Ik had een klein vraagje...dat boek waar je over sprak van Moto GP, waar is dat ergens te verkrijgen? Ik zoek nl al lang zo'n boek voor referentiefoto's maar ik vind het nergens. Ik kijk nu al uit naar het modelbouwmagazine waar deze inkomt! Tom Last edited by Tom21; 29-04-2006 at 13:48. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
ранняя пташка получает червя ... но вторая мышь получает сыра! ![]() Last edited by Sennake; 29-04-2006 at 14:19. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hier zie je enkele foto's van de binnenzijde van het boek : http://www.hlj.com/product/MDG22880 Last edited by Sennake; 29-04-2006 at 14:20. |
|
||||
|
||||
Bedankt Guy! Spijtig dat het bij HLJ is, kan daar niets bestellen want heb geen paypal (en kan geen account aanmaken)
Dan zal het niets worden he ![]() Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
Roadrunner Autoboeken. Dorpsstraat 38 3500 Hasselt Tel: 011/22 71 39 Ik denk wel dat je daar geholpen kan worden. Grtzzzzzzz Nismo ![]() |
|
||||
|
||||
Aha wederom bedankt Johny! Dan moet ik daar eens gaan kijken.
Tom |
|
||||
|
||||
Pitwalk Moto GP
ik heb deze week bij HLJ de 2003 versie van dit boek besteld om de Honda RC211V Van Rossi versie Valencia te maken. Ik heb gezien dat jij die ook bouwt (of gebouwd hebt) dus als je info wil, kan ik eventueel scans maken ... als ik het boek heb.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Dit weekend heb ik niet stil gezeten. De Ducati is zo goed als af. Alleen de onderdelen van de kuip moet ik nog enkele lagen vernis geven, en daarna wordt de binnenzijde van alle kuiponderdelen bekleed met Cf-decals. Maar zoals de motor hieronder te zien is, zal hij ook op wedstrijden tentoongesteld worden, met de kuiponderdelen er apart naast geplaatst. Zo is alle detailwerk niet voor niets geweest...
Last edited by Sennake; 30-04-2006 at 21:53. |
|
||||
|
||||
Wat moet een mens daar op zeggen.
Gewoon Prachtig
|
||||
|
||||
Inderdaad, deze is heel mooi Guy. Als hij er zo kan bijstaan op wedstrijden ga je zeker winnen
![]() Hopelijk worden mijn Desmo's ook zo mooi als deze! Tom |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|