![]() |
|
|
||||
|
||||
Eenmalig € 75 voor het seizoen en ca. € 180 per dag, afhankelijk van welk circuit er gereden wordt. Daar komt dan nog € 20 bij voor de huur van een transponder. Dit geldt voor de sprintklassen. Wat men voor de enduranceklassen betaalt weet ik niet.
|
|||
|
|||
Hi iedereen,
Racen aan een redelijke prijs, dat is mogelijk in Belgie. Waarom geen klimkoersen in de Ardennen ( "Course de Côte" of "Sprinten")? Elk jaar zaken er meer en meer Vlamingen af naar de Ardennen voor te racen, waarom U niet? Voor 75€ per dag, kunt U, 2 trainingen en 2 raceritten maken, en iedere keer op een andere parcours en dat met uwe eigen VAS licentie, anders kunt U ook een 1 dag licentie bekomen. Waarom niet eens komen kijken? Het is de goedkoopste formule en dat met gelijk welke wagen, straat, race, formule of een barquette, hij moet enkel in orde zijn met de technische controle. Fernand |
|
||||
|
||||
waar kan k inschrijven?
![]()
|
||||
|
||||
Heb even bekeken wat ik krijg voor € 75 ...
2 trainingen en 2 races, voor een gemiddelde duur van 1 minuut geeft dit 4 minuten rijtijd. Dit is dus € 18,75 per gereden minuut. Daarbij komt nog eens dat je met je hele hebben-en-houden naar de Ardennen moet. Een hele dag bezig voor 4 minuten rijtijd ! Misschien toch ook niet zo mooi ... |
|
||||
|
||||
radicals
geef maar gas mannen, wij zijn met een 5à 6 tal radicals op zoek naar en organisatie waar we met onze wagens terecht kunnen, kunnen jullie daar rekening mee houden ? 5 wagens verzekerd !!!!
![]() groetjes vincent beernaert van satellite racing binnenkort is onze website online [url]www.satellite-racing.be
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|