![]() |
|
|
||||
|
||||
De Paddock Recercheurs zijn weer bezig
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik blijf er toch bij dat GLPK legaal bezig is hoor, als RACB zegt dat ze het FIA GT reglement wilt overnemen voor Belcar dan doet het dat beter volledig! En werk niet de sterken (C5-R) in de Belcar tegen maar help de zwakkeren (bedoel hierdus de overige topwagens mee). Lijkt toch logisch dat je tragere wagens sneller maakt dan de snellere trager te maken?? Niveau van Belcar opkrikken is de bedoeling hé. FIA GT keurt die ophellende diffusor goed dus dan is deze legaal, klinkt toch logisch?? En dat zij het enigste team zijn die dat zo interpreteren in die FIA GT, dan is dat mischien omdat de andere teams vinden dat het ophellende diffusor'ke niet de moeite waard is om te gebruiken/installeren... Vind echt wel jammer dat er zoveel slechte kritiek is over GLPK Racing. |
|
||||
|
||||
Check eens de diffusor van de AD-Sport Viper. Ook een gurney-lipje. Als ik mij niet vergis heeft GLPK daar zelfs eind 2004 mee gereden. In 2005 zat het lipje er ook op tijdens de races dat GLPK heeft deelgenomen aan de Belcar.
Edit: Hier foto's uit 2004 mét gurney ... http://www.glpk.net/2006/fotos/33/ Bij de shakedown van de GLPK Corvette C5-R in Spa in 2005 stond de ophefmakende gurney-lip al op de diffusor. Materiaal dus standaard geleverd door Pratt&Miller. Check http://www.glpk.net/2006/fotos/40/ ... Deze diffusor is het hele jaar goedgekeurd geweest door de FIA ... GLPK heeft er een pole mee gereden en een race mee gewonnen. Als het ongereglementair was, dan had één of ander topteam wel een klacht ingediend. Denken we maar aan Prodrive. Dave Richards was begin 2005 niet al te happig op de komst van Corvette naar het FIA GT kampioenschap, als ik me niet vergis. Dit zou dan toch dé ideale manier zijn geweest om GLPK een race-overwinning af te nemen als het een illegale gurney betrof? Last edited by Gilles; 08-05-2006 at 22:33. |
|
||||
|
||||
Kijk eens naar deze foto van de SRT Vette in 2004 (24h Spa) Bron: www.proximus24hours.com
Daar meen ik toch ook een opstaande rand te zien. Misschien valt het daar qua afmetingen wel in het reglement, of hebben ze het intussen verwijderd? ![]() ![]() Quote:
![]() Last edited by Neo-242; 08-05-2006 at 22:36. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Zo'n rand zal toch wel iets of wat voordeel hebben, maar ze rijden er zo mee rond in de FIA GT, dan zie ik geen probleem voor het ook te gebruiken in de Belcar.
|
|
||||
|
||||
en de GLPK reclame caroussel is weer in gang getrokken...
|
||||
|
||||
Langs de ene kant kan men mss gelijk hebben, maar langs de andere kant zijn er mensen die niet tegen GLPK kunnen met al hun centen. Het probleem is dat de laatste jaren GLPK gedomineerd heeft en dit jaar zal het terug zo zal zijn. GLPK kan er ook niet aan doen dat de rest buiten enkele met een porsche biturbo rijden en niet mee kunnen. Kijk naar de broers Wauters. Zij gaan dit jaar goed kunnen volgen en veel fun beleven. Het is duidelijk dat er over deze discussie 2 kampen zijn.
|
||||
|
||||
Jorge Segers zegt (op pitstop.tv) dat de Vettes zo geleverd worden door P&M. deze en deze foto's zeggen dat dit klopt, want ook deze Vettes hebben zo'n lipje. moeten ze die dan speciaal voor Belcar gaan verwijderen?
en belangrijkere vraag: heeft SRT die dan normaal gezien ook niet? want zij hebben hun Vette ook bij P&M gehaald... *edit* even de SRT-site bezoeken levert dit resultaat op: hier géén lipje.
Last edited by marcel; 09-05-2006 at 18:19. |
|
||||
|
||||
Ik denk dat de lipjes pas werden gebruikt door P&M vanaf 2004, en SRT model is van 2002
|
|||
|
|||
Quote:
Niet alleen GLPK reed tijdens de Belcar First Race met zo'n Gurney. Ik ga nu geen teams of auto's benoemen maar hou het maar in 't oog. Mvg... |
|
||||
|
||||
Niet om muggen te ziften of wat dan ook, maar toen ik deze foto zag valt me ineens op dat de SRT vetten (net als alle andere wagens van de Belcar Original én zoals het word gevraagt/verplicht? door de organisatie) de stickers hebben hangen van "club RTL". Toevallig staat daar de GLPK vette op de pole de natuurlijk niet de regels moet volgen, want ja die stickets zullen niet passen bij het groen van kerwit de kikker.
OK, dit is een detail. alé zo kan je het altans relativeren. Maar het zijn vele muggen die een (gevaarlijke) zwerm maken.... net zoals het verhaal van de emmer water en de druppels... ![]() Quote:
![]() Als ze nu of vorig seizoen of het seizoen ervoor of... een nieuwe diffusor bestellen bij P&M in de states, lijkt het me logische dat zij een diffusor krijgen geleverd met de laatste (C5R) updates in. Ik ben er bijna zeker van dat een team de gurney los wil bestellen (als het een los onderdeel is en dus moet gemonteerd worden aan de diffusor) perfect (pakweg) 5 gurneys kan laten afkomen uit de states. Dus volgens mij (maarja wie ben ik) heeft SRT ook in de winter goed het regelement gelezen. Beter zelfs als GLPK ![]() We zullen zien we het er het verste geraakt ![]() Last edited by Mr.Dallara; 09-05-2006 at 19:30. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Omdat de reclame van Cooltech niet op het 'Canvas' groen gaat hebben we deze als zonneband genomen. Dit kost GLPK echter handen vol geld omdat je de zonneband van de organisatie moet afkopen. Dit hebben we ook gedaan bij de RTL stickers. Het heeft eigenlijk lang geduurt voordat iemand hier een opmerking over maakte! Mvg... Last edited by Thomaske; 09-05-2006 at 19:48. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() GLPK die iets betaald aan CZ? Alé die tribune in de Ickx chicane bouwd Kumpen dus zonder twijfel met een precentje voor wat te vereffenen... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|