![]() |
|
|
||||
|
||||
Topic mag gesloten worden,de decal aan de zijkant is kapot(gescheurt) en paste langs geen kanten zoals alle andere ook trouwens de ene is veel te groot en de andere veel te klein
![]() ![]() maar andere decals voor de wagen zoeken zeker(geeft rovonpere niet eens met een blauwe 2006 gereden van bozian?) |
|
||||
|
||||
Ai wat jammer nu....
Ik heb geen idee wie nog zoal met deze 206 heeft rondgetoerd. Er zullen wel wat versies te vinden zijn. Neus eens bij Renaissance... Succes anyway... |
|
||||
|
||||
Even gezocht voor je... Ik moest toch op de site zijn...
By Renaissance Simon Jean Joseph 2001: ![]() By Reji Rovanpera 2002: ![]() Meer heb ik niet gevonden... |
|
||||
|
||||
Dan zou ik toch opteren voor de versie van Jean-Joseph, is niet alleen een leuk schema, maar ook de kwaliteit van de decals zal toch beter zijn.
![]() |
|
||||
|
||||
thx loeten om te zoeken maar had gisteren ook al gekeken
![]() maar ga de itera nog niet opgeven,ga eens vragen aan "rally" of het mogelijk is om die decal voor de zijkant te maken(hopenlijk wel want de decals staan op de neus en is een zeer mooie wagen ![]() een foto van de neus,je moet eens goed naar de fouten van de decals kijken ![]() |
|
||||
|
||||
enevn de 206 boven water haalen,
Heb de kapotte decal er af gedaan, maar met wat lak skade omdat de decal een soors pap was die er zeer moeilijk afging( met plakband ging aleen het kleur er een beetje af) heb dan maar de zijkant afgevreven en opnieuw gespoten en dit is het resultaat ![]() de binnenkant is ook bijna gedaan,moet aleen nog uitzoeken goe het rezervewiel vast gangt op de benzine tank ![]() en is er hier iemand die de decals voor de zijkant van itera kan maken met zijn computer?? greetz ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Hihi, Flame zal werk hebben. Hij neemt ook al mijn decals voor zijn rekening...
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
eind goed al goed zou ik zeggen.
zeer mooi gedaan ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Geen nood graag gedaan, mooi eind resutaat
|
|
||||
|
||||
Knap werk he van Flame! Hij verdient toch heel wat applaus hoor !
Wacht maar tot je mijn Trabantje hier zal zien... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Een knap model geworden. Enige opmerking is dat alle decals er niet super uitzien, de itera en kronos logo's voorop vertonen witte randen op de zijkanten. maar voor de rest doe zo voort
![]() |
|
||||
|
||||
Scooby ik sta versteld van je werk. In een half jaar (dat ik hier nog was) is de kwaliteit van de bouwwerken er toch zeer veel op vooruit gegaan als ik dat mag zeggen! Zeer mooie wagen en ook zeer mooi gemaakt. Tof dat je hem niet hebt opgegeven, nu heb je nog meer voldoening wss dat je toch hebt door gedaan en het resultaat mag er zeker zijn! Misschien maak ik die (of van SJJ) ook nog ooit eens want heb hier ook nog zo'n Loix-blauw staan...
![]()
|
|