![]() |
|
|
||||
|
||||
Die 15EUR is wel voor zaterdag en zondag. Maar ik heb toch ook effe moeten nadenken voor ik ging
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
BRL race was heel mooi.
Donald Molenaar tegen Marc Goossens. Marc kon enkele keren de aanval inzetten maar viel in de laatste ronde terug, ik denk door een leeglopende band of iets dergelijks. Hij bleef wel tweede. Toch wel één van de betere europese race-series! Hier kunnen de wagens elkaar nog eens raken zonder dat ze schade hebben. De BRL Lights zaten ook mooi samen, maar hun race werd verstoord door De Boer die met zijn grote BRL de leiders van de Light alleen maar in de weg reed tot hij aan de kant werd gezet.
|
||||
|
||||
2de race van de BRL series was alweer spektakel.
De eerste 3 wagens waar onder Marc Goossens zaten heel de tijd bij elkaar. Bij het dubbelen een van een BRL light knalde de leider Molenaar op de light in de chicane waardoor Marc kon profiteren en de leiding overnam en die niet meer afstond. Proficiat Marc ![]()
|
||||
|
||||
Behalve de races in de BRL en de DSC was het een weekend om vlug te vergeten. Geen wagens in de andere klassen, geen volk..........een programma dat gevuld werd met taxi-ritten!! Taxi-ritten waarbij de gasten niet eens een helm hoefde te dragen.
Al met al, de zwakste editie sinds jaren. Volgens een niet nader te noemen RACB-pipo was het vandaag een piratenevenement op Zolder. Volgens mij zijn nog steeds alle kalenders door de FIA goedgekeurd. De Zolder Super prix bestaat al jaren en opeens is het dan een piraten-evenement? Geloof dat de RACB een lokale afdeling is van de FIA ![]() Nou, al zou er nooit meer een wedstrijd in Zolder zijn, in Spa zal ik nooit meer komen. Als de mensen nog steeds op hun geld wachten van 2004 en 2005 dan is het niet verwonderlijk dat niemand meer na dat circuit wil gaan ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Mark, dat woord "geld" komt in jouw zin zo uit alsof we pakken van die dingen krijgen.
![]() Misschien effe verduidelijken dat het luizige 10 eurootjes per persoon zijn voor bepaalde dagen. Natuurlijk nog altijd geen reden om dat door bepaalde personen in hogere instanties achterover te drukken. ![]() Boem, WEER in ongenade gevallen. ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb ook genoeg van de RACB. Waarom hebben die zich te bemoeien met de (voorheen zeer goede) reglementen van de belcar??? We zouden beter doen zoals de supporters van FC Barcelona: de leiding in handen van de echte supporters!!!!
|
||||
|
||||
Volgens de RACB kon het ook niet dat er een "Nederlands" weekend werd georganiseerd op het moment dat er ook een Nationale wedstrijd georganiseerd werd.
![]() BRL was idd heel tof om te zien. Vooral die crash van de 2 BRL Lights by ons aan de Rea. Van my moge ze meer naar Zolder komen die BRL's. ![]() Last edited by ICEMAN; 10-07-2006 at 16:36. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|