De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 03-06-2006, 22:16
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular

Digitale Tv

Zelf ben ik erg tevreden overgestapt te zijn van Canal+ naar Telenet Digicorder :
-Voor de Digicorder heb ik met promotie en inruil van m'n set-top box slechts € 150 opgelegd .
-M'n Canal+ abo was € 39,50 maand ; nu betaal ik € 9,95 maand voor theme pack (28 zenders w.o. MotorsTv
-€sport 1 & 2 zitten nu std. in't pakket
-Opnemen kan op harde schijf en kost niks ; zo kan ik ook opnemen zonder dat tv op't zelfde kanaal is afgestemd en er is voldoende plaats voor complete 24u Live 24h du Mans bvb. . Videobanden of dvd's overbodig .

Jullie mening ?
Reply With Quote
Old 03-06-2006, 22:31
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

ge zijt een "bakske" gaan halen!
Reply With Quote
Old 03-06-2006, 22:33
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Ik ook terstrak: maar dna ne cabletuner. Week na Le Mans krijge ze hunne brol al terug.

Reply With Quote
Old 03-06-2006, 22:36
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by Huudo
ge zijt een "bakske" gaan halen!
Ik wil die ook halen...(vooral omdat ik de 24 uren koers wil zien). Tenzij ik het toch nog in mijn bol krijg om de vrijdagmiddag naar LeMans op te rijden. Maar ik wil de race hoe dan ook dus echt nie missen! En ja, in Oost-Vlaanderen hebben we geen Eurosport, dus vind ik Telenet Digitaal zeker geen verloren geld. Dan kan ik eindelijk eens de Fia GT, LMS-races en zo op TV bekijken. Bovendien is 10 euro in de maand niet overdreven voor wat extra kanalen vind ik.

Een recorder hoef ik niet want heb mij vorig jaar nog maar een DVD-recorder met harde schijf gekocht, dus moet ik enkel da bakske hebben. De prijs ontsnapt mij wel...het was 200 euro, zeker?

Wat ik mij nu wel afvraag, kan ik met mijn dvd-recorder van bijv. Eurosport of Motors opnemen of gaat dat enkel met de posten die ik via de gewone kabel neem? Want dan koop ik misschien toch best de Digicorder...

www.born2race.be www.bokkenrijders.net

Last edited by Belle; 03-06-2006 at 22:54.
Reply With Quote
Old 03-06-2006, 23:38
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Ik heb momenteel nog een Canal + decorder . Ik ben zo niet voor die Telenet boxen mijn broer heeft er onlangs een laten instaleren die hebben hier wel 2 of 3 kaskes tegen de muur gevezen terwijl je de Canal + decorder gewoon op tv moet aansluiten. Ik vindt dat systeem toch beter dan dat van Telenet nu.
Hoe zit dat eigenlijk bij Belgacom tv ?
Old 06-06-2006, 19:14
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Well, if I can't go to LeMans, then LeMans is coming to a theatre near me!

Mijn bakske is besteld en Telenet komt het al in de week installeren zodat ik de 24 uren niet moet missen. Wat een vriendelijke mensen, toch?

Uiteraard heb ik een extra pack genomen zodat ik MotorsTV kan zien. De man aan de lijn zei trouwens meteen dat de race er live zal uitgezonden worden.

Ben eens benieuwd of het nieuwe digitale televisie-tijdperk mij zal bevallen. Het zal alvast een verademing zijn Eurosport terug te hebben!

Reply With Quote
Old 06-06-2006, 19:43
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

De miserie dat ik in Brussel meemaak om mijn "bakske" te bemachtigen. Onvoorstelbaar. Eerst haalt Coditel (Brusselse tv- en internet-provider met monopolie in de meeste Brusselse gemeenten) een paar zenders zoals ARD en BBC2 van de kabel om de mensen te verplichten naar digitale TV over te stappen. Als je dan naar Coditel gaat om je boîte te halen, sta je ofwel uren in de rij, ofwel hebben ze geen bakske meer en moet je later terugkomen. Dikke miserie en Coditel weet dat de meeste Brusseleirs sowieso bij hen terecht moeten als ze nog TV willen kijken via kabel/digitaal.

Het aanbod: In het eerste pakket zitten de gewone Belgische zenders en daar nog een hele mix Arabische zenders bovenop: Al-Jazeera en wat weet ik. Kortom, veel zenders die mij niet interesseren. Wil je Eurosport of AB Moteurs, moet je nog eens 15 euro afdokken voor een pakket waar die twee zenders in zitten, naast zenders voor kinderen enzovoorts.

Ik ben momenteel aan het bekijken wat de mogelijkheden zijn om bij BelgacomTV of Telenet te gaan. Pfff.
Reply With Quote
Old 06-06-2006, 19:55
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by bluelite
Ik ben momenteel aan het bekijken wat de mogelijkheden zijn om bij BelgacomTV of Telenet te gaan. Pfff.
Dat zou ik ook doen moest ik van u zijn. En bij Telenet hoef je niet zelf om de Digibox te gaan, want ze brengen die zelf mee. Tenzij je het liever koopt in een winkel in de buurt. Maakt niet uit... Ze komen het tevens gratis installeren. Enkel een activitatiekost van 35 euro wordt gevraagd en de prijs van de Digibox zelf uiteraard.

Ikzelf heb de family pack erbij genomen en deze zenders krijg ik hierdoor erbij:
http://televisie.telenet.be/nl/zende...mepacks.html#1

En dit alles voor een extra 9,95 euro in de maand. Kan er nog door vind ik.

Greetz

Reply With Quote
Old 06-06-2006, 20:30
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Er is nog een derde optie: digitale satelliet TV.
Site vind je hier.

PS. Beschik zelf over een digicorder.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 07-06-2006, 09:25
moore's Avatar
moore moore is offline
De Paddock Regular

aangezien wij in limburg niet kunnen beschikken over de telenet digibox in limburg hebben wij ons de digibox van interlectra aan geschaft, de oorzaak dat telenet digitaal hier niet is komt door stevaert die dit tegen houdt maar is gelukkig nog slim geweest om 1 langs interlectra te laten maken
ben er tevreden over en das toch wat telt,
eerst hadden we belgacom tv maar dit is ons tegen gevallen, te duur en aantal kanalen die niet meer te zien zijn bij belgacom tv die je op een andere digibox wel terug vindt
Reply With Quote
Old 07-06-2006, 10:15
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Wij blijven voorlopig bij de goede oude kabel...
Ik vertik het voorlopig om Telenets spelletje mee te spelen nadat ze o.a. Arte en France 3 van de kabel hebben gehaald. Onnozele zenders als MTV, Kanaal Z of Jimtv blijven er daarentegen wel op staan.

Aangezien wij nauwelijks of niet naar tv kijken en zolang ze er niet nog meer zenders afhalen, houden we het bij kabel. Waarschijnlijk zijn wij vastgeroeste in onze gewoontes en te bekrompen om mee te gaan met de vooruitgang.
Old 07-06-2006, 11:09
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Quote:
Originally Posted by Mario
Wij blijven voorlopig bij de goede oude kabel...
Waarschijnlijk zijn wij vastgeroeste in onze gewoontes en te bekrompen om mee te gaan met de vooruitgang.

Wij worden oud

Gelukkig heeft schoonpa zo'n digidinges, ga ik daar lekker een weekendje kamperen tijdens Le Mans.......in plaats van zijn nieuwe huis te schilderen
Reply With Quote
Old 14-07-2006, 21:34
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Is AB Moteurs eigenlijk in Belgie te ontvangen via digitale TV of schotel? Als ik me niet vergis was dit Franse kanaal vroeger ongecodeerd te ontvangen via een schotel.
Reply With Quote
Old 14-07-2006, 22:00
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular

In Frankrijk is dat 'n optioneel pack bij Canal+, in Belgie zou ik't niet weten . 't is vooral tests weinig racerij en eindeloos veel herhalingen pers. verkies ik MotorsTv . Misschien via TV Vlaanderen Digitaal "Talooër" ...schotel dus ?
Reply With Quote
Old 14-07-2006, 22:30
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Bugalfa
In Frankrijk is dat 'n optioneel pack bij Canal+, in Belgie zou ik't niet weten . 't is vooral tests weinig racerij en eindeloos veel herhalingen pers. verkies ik MotorsTv . Misschien via TV Vlaanderen Digitaal "Talooër" ...schotel dus ?
AB Moteurs heeft b.v. Nascar Nextel en FIA GT. Is toch niet verkeerd naar mijn mening.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules