![]() |
|
#16
|
||||
|
||||
Eerste FIA GT overwinning voor Race Alliance. 2de en 3de Maserati's #1 en #2. Zakspeed 4de maar Podium lag in het bereik. GLPK 7de.
In GT2 eens een porsche overwinning voor Ebimotors.
__________________
http://www.brechtdecancq.com |
#17
|
||||
|
||||
Quote:
Zonder die 3de pitstop (splash & dash? penalty?) en zonder die tik van Deletraz op het einde hadden ze zeker op het podium kunnen eindigen. Volgens mij lag de overwinning ook in bereik! Maar 5.5 sec. achter Race Alliance.... Ben wel blij, na al dat werk eindelijk die overwinning voor Race Alliance. Maar gaat hen dit ook lukken met de extra ballast's die ze nu zullen meekrijgen...? |
#18
|
||||
|
||||
De Maserati's kwamen héél dichtbij, maar Race Alliance mag voor de eerste maal klinken op de overwinning! Go Aston!
![]() Jammer dat GLPK zo ver op de startgrid moest starten, anders had er ook wel meer ingezeten. Vooral na de mooie eerste plek in de training deze morgen. |
#19
|
||||
|
||||
Snelste wagen was van het weekend was zeker de Saleen. Op een bepaald moment reden ze op bijna een ronde van de leider, als je ziet dat ze dan eindigen op een 4de plaats met weinig achterstand....
Neen, niet Race Alliance verdiende om te winnen, de enige echte verdiende winnaar zou Zakspeed geweest zijn.
__________________
http://www.brechtdecancq.com Last edited by Brecht; 17-09-2006 at 17:20. |
#20
|
||||
|
||||
De C6R is toch niet zo'n succesverhaal in het FIA GT. Ik vraag me af waaraan dat ligt...
|
#21
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
http://www.brechtdecancq.com |
#22
|
||||
|
||||
Quote:
|
#23
|
|||
|
|||
...en we zien eindelijk de Vertigo Streiff finishen, op een zestiende plek (op achttien finishers)
![]()
__________________
Do what you have to do before you can't do it anymore.. |
#24
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
![]() |
#25
|
||||
|
||||
Is de zege van Ebimotors #75 wel 100% zeker?
Als je even naar de resultaten kijkt zie je volgende beslissing: Quote:
GT2 Riccitelli/Collard Porsche 996 GT3 RSR 3:01:55.150 83 3 LAPS 143.58 9 58 GT2 Melo/Bobbi Ferrari 430 GT2 3:02:27.184 83 3 LAPS 143.16 Na het bekijken van hun gereden tijd, ziet het eruit dat Ebimotors toch zijn overwinning houd aangezien de AF Corse F430 meer als 30 seconden achter de Porsche over de witte lijn reed. Of ben ik verkeerd? |
#26
|
||||
|
||||
Idd Viper.
Ebimotors zou dan nipt hun overwinning behouden.
__________________
http://www.brechtdecancq.com |
#27
|
|||
|
|||
Quote:
OK, Corvette Racing en GLPK Carsport is niet hetzelfde. Maar toch heeft GLPK Carsport op deze twee jaar FIA GT toch al veel moois laten zien met de Corvette C5-R en C6-R of vergis ik mij hierin? Mvg... |
#28
|
||||
|
||||
Quote:
|
#29
|
||||
|
||||
Quote:
Ze stonden al met 30 kg ballast in Mugello, het zal wel moeilijk worden met 70 kg op de Hungaroring. ------------------------------------- Quote:
Quote:
---------------------------------------------------- Quote:
Bij GLPK is Longin denk ik de langzaamste van het stel. Bij PSI in de LMS is denk ik Kuismannen de zwakke schakel. Maar vooral de kennis is er nog niet van de Vettes Het zal me niks verbazen dat de Corvettes volgen jaar gaan domineren in de Fia GT. |
#30
|
||||
|
||||
Paul Ricard is geen referentie, amper ballast aan boord toen.
![]()
__________________
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|