![]() |
|
|
||||
|
||||
Genomineerden RACB Awards
De genomineerden van de RACB Awards zijn vandaag bekend gemaakt.
Lijst op autosport.be http://www.autosport.be/news/8440.awm |
|
||||
|
||||
Quote:
Quid met bijzondere vermelding...Wat houdt dat in? Wat zijn de criteria hiervoor?
|
||||
|
||||
Totaal onbegrijpelijk dat GLPK de prijs van "Belgian Team of the Year " krijgt!
![]() Hoe kan nu een team dat buiten de top 6 van de FIA GT eindigd teams aftroeven die beiden een wereldkampioen leverder (RBM en Kronos)... Ik heb geen woorden voor deze overduidelijke vriendjes politiek... triestig! Mampay word 2x achter mekaar wereldkampioen met een kleine privé struktuur en krijgt 2 jaar na mekaar niet de prijs van "Belgian Team of the Year ". snappen wie snappen kan... ![]() Ze hebben bij GLPK dringend geld nodig voor een mogelijk FIA GT campagne in 2007, denken ze nu echt dat ze met die onverdiende -volgens mij en vele anderen- titel van "Belgian Team of the Year" weer wat miljoenen gaan kunnen strikken... Verder was het een toffe avond gisteren, al was de nieuwe locatie niet opperbest qua ligging zeker niet als achter de hoek een europeese top aan de gang is... Met enkele grote namen (o.a. Malcolm Wilson en Stephane Ratel) terplaatse leek het wel op een kleine FIA price giving... Ook tof om nog eens heel het autosport jaar terug mee-te-maken op enkele uren en zo dan te constateren dat het zeker niet slecht gaat (of ging in 2006) met onze autosport in België en Belgen in het buitenland... wetende dat we nog steeds een pietlullig landje zijn en zullen blijven... mss worden ons landje nog de helft zo klein? ![]() ![]() Naast de openbare oproep van Longin naar een grote sponsor voor hun FIA GT project die best wel heel opmerkelijk was, ook een strafe reactie van Martens op een vraag over de Champ Cars in Zolder. Roger Dejaeghere en Martens werden eerst gefelliciteerd met het lokken van z'n top serie naar Zolder en men vroeg ze naar meer teks en uitleg. Martens draaide over duidelijk rond de pot en liet overduidelijk blijken dat de Champ Cars deal nog niet 100% is afgerond... Al hoop ik écht dat alles goedkomt én dat we de champcars gaan zien scheuren op Zolder! Een foto galery: http://www.racb.com/nl/sport/sp_pict...r=2&GAL_ID=168 Last edited by Mr.Dallara; 14-12-2006 at 20:23. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Over de keuze van driver of the year is iedereen blijkbaar wel tevreden
![]() Dat kan ook totaal niet, een rallypiloot die totaal niks bereikt heeft dit jaar op internationaal niveau en dan driver of the year worden ![]() Driver of the year moest geworden zijn : Marc Goossens (Belcar, Nextel Nascar, Busch series, Grand Am) Jan Heylen (Champcar) of Vincent Vosse (GT1 kampioen LMS)
|
||||
|
||||
Als ik het goed voorheb, dan zijn bij de criteria voor "Belgian Team of the Year" alles wat met het team te maken heeft, het team zelf en zeker niet de piloten...
Het is juist een categorie om ook onze Belgische teams die internationaal aan de top meedraaien (met buitelandse piloten) te belonen voor hun knappe werk... Kronos was in 2005 het "Belgian Team of the Year ", zonder één Belgische piloot... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan u "frustratie" als circuit (GT) freak moeilijk begrijpen... Autosport is meer dan alleen circuit, er is ook nog rally, rally cross, enz enz... Over het oordeel, Dudu wel of niet zal het een eewige discutie blijven denk ik... Maar de pers was toch wel duidelijk denk ik 500p (Duval) tegen 363p (Goossens)... Versta me niet verkeerd, Goossens heeft het meer dan schitterend gedaan in ongelooflijk veel verschillende disiplines dit jaar. Ik had ook verwacht dat Marc de hoofdprijs kreeg dit jaar, zeker nu dit seizoen ook z'n "afscheid" was van België... |
|
||||
|
||||
Quote:
Zolang Champcar Europe BV en eventuele promotors niks bevestigen gebeurd er niks. In februari is naar ik meen de eerst volgende vergadering van de World Motorsport Council, dan zullen we misschien meer weten. Trouwens de grote man achter Champcar Europe BV is de komende weken aan het spelen met wat oude auto's in Nieuw Zeeland ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Wie zit er dan achter Champcar Europe BV ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Weet er iemand wanneer er een stemronde is (1 of 2 maal)
|
||||
|
||||
Bart Rietbergen, en de rest via Google
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Natuurlijk stellen de prestaties van Marc & Jan ook veel voor, maar een internationaal kampioenschap winnen... dat mag beloond worden naar mijn mening. Ik ben dus ook niet echt zo tevreden met die uitrijking voor Duval ![]() |
|
||||
|
||||
och ja, welke waarde heeft zo een award dan als het toch niet meer echt om het presteren gaat.. das hetzelfde met eurosong..
mijn gedacht had RBM de award moeten krijgen van team van het jaar.. en jah duval als rijder van het jaar ??? omdat hij wat wk puntjes wist te sprokkelen ? geef hem dan aan iemand wat echt heeft gepresteerd.. zoals Vosse ofzo.. lmes kammpioen en vice kampioen btcs... dat is toch al wat meer waard dan 5 wk punten... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|