![]() |
|
|
||||
|
||||
JPR Racing 3 uurs race
JPR Racing geeft een 4 uurs race...
Ambiance verzekerd... en het is niet alleen de race die de uitslag bepaald... De party achteraf is ook steeds de moeite Voor de personen die intresse hebben laat maar iets weten via PB of mail. Deze race gaat door te JPR in Sint Niklaas (Industriepark Noord) ![]() |
|
||||
|
||||
Is het een 3 of 4 uurs race?
|
|
||||
|
||||
Foutje van mij, is dus zoals op de affiche staat, een 3 uurs race
Thx. |
|
|||
|
|||
Een 3 uurs "special" race.
Wat mogen we daar van verwachten ? |
|
||||
|
||||
Het is niet het snelste team dat daarvoor ook de eindwinnaar is, er is ook een theoretische en technische proef, de eindwinnaar zal die zijn die algemeen over de 3 proeven het beste voor de dag komt.
Wat de technische en theoretische proeven zijn ga ik hier natuurlijk niet gaan vertellen. Join the race... |
|
|||
|
|||
Cafetaria-race
Ik was zaterdag op JPR en er werd nog wat gedaan over een "cafetaria-race" die ter zelfde tijd zou plaats vinden ?????
Nu hebben we in St.-Niklaas al veel gezien maar wat in godsnaam is een cafetaria-race. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Be there... |
|
|||
|
|||
He he, net gelezen op site van raceworld.be
HTML Code:
Wie zich afvraagt wat de cafetaria-race omhelst. Werkwijze. 1. Vier teamleden staan klaar aan de startlijn. (start crono) 2. De piloot zet zijn helm op en doet zijn handschoenen aan. 3. De piloot neemt plaats in de kart. 4. De kart wordt gestart. 5. De piloot rijdt naar de “pits”. 6. De motor wordt stil gelegd. 7. De piloot stapt uit en doet helm af en handschoenen uit. 8. De kart wordt op de pits-kar geplaatst. 9. De vier wielen worden vervangen, ieder teamlid één wiel. 10. De kart wordt terug op de grond geplaatst. 11. De piloot zet zijn helm op en doet zijn handschoenen aan. 12. De kart wordt gestart. 13. De piloot rijdt naar de “finish”. 14. De motor wordt stil gelegd. 15. De piloot stapt uit, doet helm af en handschoenen uit.(einde crono) |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Als dat nog spannende cafetarie race gaat worden... |
|
|||
|
|||
Tof, alleen heb ik het geld ni.
|
|
||||
|
||||
Dan komt ge maar ene drinken... alleen al voor de "speciale bediening"... ge gaat het u n iet beklagen
![]() |
|
|||
|
|||
Allez, succes met de organisatie.
Ik kom zeker af, dit wil ik allemaal wel eens meemaken. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() you're welcome... |
|
||||
|
||||
hoeveel teams zijn er ingeschreven?
|
|
||||
|
||||
Kaze, zal momenteel rond de 15 zijn denk ik (zou is moeten bellen om zeker te zijn
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|