![]() |
|
|
||||
|
||||
De Tombola; en wat mensen allemaal niet doen, om hun doos wel of niet kwijt te geraken
Last edited by Big attack; 20-12-2008 at 14:06. |
|
||||
|
||||
En de rest van de foto's.
Bedankt mannen, was weer leuk |
|
|||
|
|||
OEF geen compromiterende foto's van mezelf deze keer
![]()
|
||||
|
||||
Nee, maar ik vind het wel compromitterend dat "compromiterende" verkeerd geschreven werd
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sorry Bart, maar ik kon hem niet laten liggen. ![]()
|
||||
|
||||
Compromitterende foto's of niet, er zijn enkele passages uit deze theatrale voorstelling die voor altijd in mijn geheugen staan gegrifd.
"my revenge will be sweet"... Voor de rest: eerst wat serieus geweest, wat op zich al verdacht is, daarna ging het van lollig naar leutiger tot hilarisch. Leuke avond gehad - getuige ook weer het uur waarop de meesten onder ons pas naar huis zijn getrokken. Ben als enige met 3 kits naar het grensgebeid gegaan en ga er eerdaags eens werk van beginnen maken zie. Aan iedereen die ik niet persoonlijk heb kunnen het jaar uitwensen, veel plezier voor het nieuwe jaar en zet bij de Kerst maar een kaarsje klaar. Light there will be! Zeker nu de dagen vanaf vandaag weer beginnen te lengen. ![]() Hasta la vista! |
|
||||
|
||||
Werk maar wat aan uw tombolatactiek voor 2009.
![]()
|
||||
|
||||
Euhm, wie heeft wat gewonnen??
|
||||
|
||||
Ikke een Citroën 2CV6 van Imai en een Alfa Romeo GTV van Tamiya, en jr een Fiat 131 Abart van Revell.
|
||||
|
||||
Nee, de vraag is "waar zat iedereen op het einde mee opgescheept?"
![]() Als ik me goed herinner... Guido: een Ducati en een rijdende kubus van Honda. Zijn "buurman" van vrijdagavond: twee Honda motoren van Tamiya Big attack: Audi Quattro en een Porsche 944 (beiden Revell) Nismo: 2 PK en Alfa GTV (staan al bij de kit reviews) Dominique: BMW Z1 en een Honda CB1100R (ook te zien bij de reviews) Nismo junior: Fiat 131 Abarth (Revell) TVD: Ferrari F2003 en wat materiaal Ik: Focus WRC 03 (die zowat de halve tafel had afgereisd) en hetzelfde materiaal als dat van TVD. Verder heb ik nog een Chardonnet Stratos (Hasegawa), 205 T16 (Tamiya) voor mijn neus gehad, maar ik weet niet waar die uiteindelijk beland zijn (ik denk bij Petter). Ook nog zien passeren in de loop van de avond: veel moto's, een Toyota F1, Williams F1, Toyota Celica, ...
www.rallyfoto.be Last edited by Juha; 22-12-2008 at 16:01. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() @Juha ik heb die 205 voor jouw neus weggehaald toen Nismo mijn Imai kitje met 13 onderdelen was komen weghalen ![]()
|
||||
|
||||
Maakt niet uit, ik heb toch de meest gewilde kit meegenomen.
![]()
|
||||
|
||||
De meest gewilde door u dan toch...
![]() ![]() Zonder ook nog maar 1 kit te bouwen, heb ik overigens al 1 Joker te pakken. In totaal kan ik dus maar liefst 3 Jokers versieren tegen de volgende tombola... ![]() Begint al maar met uw schrap te zetten... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Mijne eerste joker is ook binnen ... De Nissan Jeep is al af.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |