De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Op de werkbank
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #16  
Old 30-01-2009, 21:37
daelko's Avatar
daelko daelko is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2007
Location: mechelen
Posts: 39
ziet er veel beter uit met de velgen op de juiste plaats
__________________
The Only Way Is Sideways
Reply With Quote
  #17  
Old 01-02-2009, 23:25
djoene djoene is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2008
Location: Izegem
Posts: 244
ja ik moest zelf even overtuigd worden over de diepte van de banden.

Er namelijk nog wat verder gedaan aan de toyota.
licht units gespoten, nummerplaten terug veranderd(= deze stonden me aan) ,de ruitenwissers gemonteerd, de bandjes geschuurd.
De onderplaat nog wat bijgewerkt.
de speigels zijn orgineel alleen zijn deze hun armen verloren zodanig dazt ik nog net de kleine bolletjes had.
De panellines zijn ook in gekleurd.
hier zijn de foto's :











zo tot zover de update

de stoelen staan dinsdag op get progamma.
__________________
Greetz Djoene
Reply With Quote
  #18  
Old 02-02-2009, 00:48
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Ik heb nog niet gereageerd in deze thread, dus sta me effe toe
Ik ben het volledig eens met de collega's: de nieuwe positie van de wielen (binnen de vleugels) is véééél beter dan hetgeen je eerst had geprobeerd. Ik weet wel, tuning is geen exacte wetenschap, maar ik vond het er toch een beetje over. Maar OK, dat is mijn eigen mening.

Ik heb net je laatste update gelezen, en ik ben bang dat je jezelf gaat voorbijsteken. Als ik zie dat in het begin veel werk en zorg gestoken werd aan de algemene look van het model, dan zie ik dat je een beetje vlugger begint te werken eens de afwerking aan de orde is. Zo is er bv de affaire met de zetels (die je opnieuw gaat aanpakken om ze wél goed af te werken), maar nu ook de achterlichten die niet helemaal zuiver geschilderd werden. Dat kan misschien een uitschuiver zijn, maar ik zou toch de raad geven niet te snel te willen werken.

De verleiding is groot om vanaf een bepaald moment sneller te willen werken, dat gevoel hebben we als modelbouwer allemaal in de loop van een build. Maar je moet dat onderdrukken anders loop je het gevaar om je model de nek om te wringen. Dus: temporiseren en je tijd nemen om ook de kleinere details eerst goed te overdenken en pas dan te handelen.

Het is ten slotte geen modelbouwkoers, nietwaar?

Voor de rest : goed bezig, en ik blijf lezen!
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 17:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.