![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik ben het eens met Airco (amai, waar gaan we dat schrijven
![]() Als Schumi er niets van zou bakken zal het luiden: "tja, wat wil je met een auto die niet vooruit te branden is"... Als hij één of meerdere GP's zou winnen met zo'n zeepkist van een Ferrari zal hij dé held van 2009 zijn... Hij kan echt niets verliezen denk ik, winnen des te meer. |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar, als hij de klus echt kan klaren en afmaken, dan mogen Raikkonen en Massa onmiddellijk met pensioen, mijn gedacht. Het wordt dus een dubbeltje op zijn kant. Ofwel wint ie, ofwel zal hij moeten strijden in het midfield en daar heeft hij in het verleden toch al laten zien dat dat hem niet zo goed afgaat. Maar ik hoop voor hem dat 'em niets verliest. |
|
||||
|
||||
De ticketverkoop voor de grote prijs van Belgie vaart er wel bij. Vorige week kloegen ze nog over tegenvallende voorverkoop en nu zijn ze op weg om alles uitverkocht te krijgen.
Ik ben benieuwd wat Schumacher gaat kunnen doen met een middelmatige wagen. Qua fysiek denk ik dat het nog wel goed zit bij hem. |
|
||||
|
||||
Toch even wat vergelijkingen gezocht tussen Armstrong en Schumacher.
Armstrong wint 7 keer de Tour en houdt ermee op op 36-jarige leeftijd. Hij komt 3 jaar later terug en wordt 3e in de Tour. Schumacher wint 7 wereldtitels en houdt ermee op op 37-jarige leeftijd. Hij komt 3 jaar later terug en wordt in het WK.... ook 3e? Wie weet? PS: na deze Tour verklaart Armstrong dat hij volgend jaar ook nog gaat meedoen. Na dit WK verklaart Schumacher dat hij... zou hij? |
|
||||
|
||||
Bernie kennende is het nu al geregeld dat Schumacher de race zal winnen...
|
||||
|
||||
Of anders worden de andere teams geschorst voor de volgende wedstrijd...
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Schumi mag (naar alle waarschijnlijkheid) 1 dag testen met de F60, hij heeft al wat KM's in de armen gekregen afgelopen weekend met verouderd materiaal:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het gaat dus de goede richting op met Massa. ![]() Nu vraag ik me wel af hoe lang het zal duren alvorens hij terug kan racen.. Ik zou het raar vinden als Schumacher maar 1 race rijdt. Ten eerste omdat de race in Spa maar 1 week na de race in Valancia is. En ten tweede omdat ik denk dat hij even terug wilt wennen aan de f1 om toch teminste een podium te behalen. Te hopen komt er snel een officieel bericht over hoelang schumi zal rijden. |
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Gentlemen... start your engines...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Toch zie ik Massa tegen Singapore of Japan al terug in de wagen zitten.. (al dan niet Schumacher aanwezig als reserve rijder) Ik erger me wel de laatste tijd aan berichten in de pers van mensen wat twijfelen aan de beslissing van schumacher en ferrari. In de vorm van "waarom doet schumi het nu nog, hij kan toch alleen maar verliezen" Een betere vervanger dan Michael Schumacher kan je toch niet bedenken. Er is dus de keuze voor ferrari tussen iemand met 250 grandprix starts en 91 zeges, een test rijder wat ook niet (of zo goed als niet) met de F60 heeft gereden, of een rijder van buitenaf (Bourdais, Senna,...) Tja dan is de keuze toch rap gemaakt.. En zoals al hier eerder vermeld is, heeft schumacher niet veel te verliezen. go schumi ![]() |
|
||||
|
||||
Toch geen test met de F60! Frank Williams houdt hem tegen, en dat vind ik nu eens net goed se. Net zoals Williams zegt, mocht Alguersuari dat ook niet. En ik ben er zeker van dat hij daar meer baat bij had dan Schumacher. Hij heeft al kunnen testen in de wagen van vorig jaar, zo heeft hij toch het snelheidsgevoel nog eens teruggevoeld!
En zou er nu echt ineens dubbel zoveel volk naar Francorchamps komen omdat Schumacher meedoet. Ik betwijfel dat ten sterkste. De eerste dagen zal de verkoop wel omhoog gaan ja, maar om ineens alles uit te verkopen, dat lijkt me heel sterk.
|
||||
|
||||
Aangaande Massa, ik heb even dat interview van deze morgen gezien (wijdversprijd op youtube en deredactie.be voor de liefhebbers), en ik heb het gevoel dat hij het momenteel nog niet echt weet; kon nauwelijks uit zijn woorden geraken, precies. Toch benieuwd hoe het met dat oog gesteld is, want dat hangt er maar slappekes bij.
|
|