De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 30-07-2009, 19:18
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Ik ben het eens met Airco (amai, waar gaan we dat schrijven )...

Als Schumi er niets van zou bakken zal het luiden: "tja, wat wil je met een auto die niet vooruit te branden is"...

Als hij één of meerdere GP's zou winnen met zo'n zeepkist van een Ferrari zal hij dé held van 2009 zijn...

Hij kan echt niets verliezen denk ik, winnen des te meer.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 30-07-2009, 19:37
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post

Als hij één of meerdere GP's zou winnen met zo'n zeepkist van een Ferrari zal hij dé held van 2009 zijn...

Hij kan echt niets verliezen denk ik, winnen des te meer.
Hij kan veel verliezen. Veel zal afhangen van zijn ingesteldheid waarmee hij dit project aanpakt. Schumacher meerijden om de hoop te vullen in het midden van het peleton? Misschien de eerste race om te zien hoe alles marcheert met de nieuwe wagens (kers), maar gaande weg zal hij wel weer snel de smaak te pakken krijgen en willen winnen. Schumi is een racer, en dus winner, pur sang die kost wat kost wil winnen. Starten van midden in het pak is zijn sterkste kant niet, dus hij kan daar veel verliezen.

Maar, als hij de klus echt kan klaren en afmaken, dan mogen Raikkonen en Massa onmiddellijk met pensioen, mijn gedacht.

Het wordt dus een dubbeltje op zijn kant. Ofwel wint ie, ofwel zal hij moeten strijden in het midfield en daar heeft hij in het verleden toch al laten zien dat dat hem niet zo goed afgaat. Maar ik hoop voor hem dat 'em niets verliest.
Reply With Quote
Old 30-07-2009, 19:38
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

De ticketverkoop voor de grote prijs van Belgie vaart er wel bij. Vorige week kloegen ze nog over tegenvallende voorverkoop en nu zijn ze op weg om alles uitverkocht te krijgen.

Ik ben benieuwd wat Schumacher gaat kunnen doen met een middelmatige wagen. Qua fysiek denk ik dat het nog wel goed zit bij hem.
Old 30-07-2009, 20:26
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Toch even wat vergelijkingen gezocht tussen Armstrong en Schumacher.

Armstrong wint 7 keer de Tour en houdt ermee op op 36-jarige leeftijd. Hij komt 3 jaar later terug en wordt 3e in de Tour.

Schumacher wint 7 wereldtitels en houdt ermee op op 37-jarige leeftijd. Hij komt 3 jaar later terug en wordt in het WK.... ook 3e?

Wie weet?

PS: na deze Tour verklaart Armstrong dat hij volgend jaar ook nog gaat meedoen. Na dit WK verklaart Schumacher dat hij... zou hij?

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 30-07-2009, 20:39
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Bernie kennende is het nu al geregeld dat Schumacher de race zal winnen...
Old 30-07-2009, 22:03
Jakke.be's Avatar
Jakke.be Jakke.be is offline
De Paddock Regular

Of anders worden de andere teams geschorst voor de volgende wedstrijd...
Reply With Quote
Old 30-07-2009, 23:29
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Jakke.be View Post
Of anders worden de andere teams geschorst voor de volgende wedstrijd...
Of starten ze maar met 6 - dat hebben we ook al eens gehad.
Reply With Quote
Old 31-07-2009, 17:13
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Schumi mag (naar alle waarschijnlijkheid) 1 dag testen met de F60, hij heeft al wat KM's in de armen gekregen afgelopen weekend met verouderd materiaal:

Quote:
Michael Schumacher mag toch een dag testen in de Ferrari F60. Dat heeft de FOTA via vice-president John Hewitt bekend gemaakt via SpeedTV. Alleen Williams en Force India kunnen de test nog voorkomen, zij zijn geen lid van de FOTA en moeten dus zelf toestemming verlenen.

Ferrari had de teams om toestemming gevraagd, aangezien er teveel nieuw is aan de auto ten opzichte van de auto uit 2007. In deze laatste auto maakt Schumacher dit weekend al de nodige testkilometers op Mugello. Deze test is mogelijk, omdat In de reglementen niet wordt gesproken over testen in een ouder model.

http://www.autosport.nl/news/18585/f...ch_testen.html
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 31-07-2009, 17:25
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Het herstel van Massa verloopt veel voorspoediger dan in eerste instantie gedacht werd en daarom hebben de artsen besloten dat hij maandag naar Brazilië mag vertrekken. "Felipe blijft vooruitgang boeken, het gaat erg goed met hem en we hebben besloten dat hij maandag naar huis mag", liet Altmann weten. "Hij zal naar Sao Paulo vliegen."
f1.gpupdate.net

Het gaat dus de goede richting op met Massa.

Nu vraag ik me wel af hoe lang het zal duren alvorens hij terug kan racen..
Ik zou het raar vinden als Schumacher maar 1 race rijdt. Ten eerste omdat de race in Spa maar 1 week na de race in Valancia is. En ten tweede omdat ik denk dat hij even terug wilt wennen aan de f1 om toch teminste een podium te behalen.

Te hopen komt er snel een officieel bericht over hoelang schumi zal rijden.
Reply With Quote
Old 31-07-2009, 20:51
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
PS: na deze Tour verklaart Armstrong dat hij volgend jaar ook nog gaat meedoen. Na dit WK verklaart Schumacher dat hij... zou hij?
Hopelijk gaat Armstrong geen F1 en Schumacher de Tour rijden ;-)

C U
Reply With Quote
Old 31-07-2009, 23:25
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Pascal View Post
Hopelijk gaat Armstrong geen F1 en Schumacher de Tour rijden ;-)

C U
en Pele heeft ooit al eens afgevlagd en miste de winnaar, dus dat was sowieso al niets...
Reply With Quote
Old 02-08-2009, 10:22
Ferrari rules's Avatar
Ferrari rules Ferrari rules is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by smiley View Post
f1.gpupdate.net

Het gaat dus de goede richting op met Massa.

Nu vraag ik me wel af hoe lang het zal duren alvorens hij terug kan racen..
Ik zou het raar vinden als Schumacher maar 1 race rijdt. Ten eerste omdat de race in Spa maar 1 week na de race in Valancia is. En ten tweede omdat ik denk dat hij even terug wilt wennen aan de f1 om toch teminste een podium te behalen.

Te hopen komt er snel een officieel bericht over hoelang schumi zal rijden.
Schumi zal de rest van het seizoen rijden.
Gentlemen... start your engines...

Reply With Quote
Old 02-08-2009, 11:07
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Ferrari rules View Post
Schumi zal de rest van het seizoen rijden.
Gentlemen... start your engines...
Zonder officieel bericht is het maar wat gok werk hé, als je leest hoe snel Massa vooruit gaat dan begin je toch te twijfelen.. Al is er natuurlijk wel een verschil tussen gewoon kunnen rondwandelen en met een f1 wagen rijden

Toch zie ik Massa tegen Singapore of Japan al terug in de wagen zitten..
(al dan niet Schumacher aanwezig als reserve rijder)

Ik erger me wel de laatste tijd aan berichten in de pers van mensen wat twijfelen aan de beslissing van schumacher en ferrari. In de vorm van "waarom doet schumi het nu nog, hij kan toch alleen maar verliezen"

Een betere vervanger dan Michael Schumacher kan je toch niet bedenken.
Er is dus de keuze voor ferrari tussen iemand met 250 grandprix starts en 91 zeges, een test rijder wat ook niet (of zo goed als niet) met de F60 heeft gereden, of een rijder van buitenaf (Bourdais, Senna,...)
Tja dan is de keuze toch rap gemaakt..

En zoals al hier eerder vermeld is, heeft schumacher niet veel te verliezen.

go schumi
Reply With Quote
Old 03-08-2009, 17:37
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Toch geen test met de F60! Frank Williams houdt hem tegen, en dat vind ik nu eens net goed se. Net zoals Williams zegt, mocht Alguersuari dat ook niet. En ik ben er zeker van dat hij daar meer baat bij had dan Schumacher. Hij heeft al kunnen testen in de wagen van vorig jaar, zo heeft hij toch het snelheidsgevoel nog eens teruggevoeld!

En zou er nu echt ineens dubbel zoveel volk naar Francorchamps komen omdat Schumacher meedoet. Ik betwijfel dat ten sterkste. De eerste dagen zal de verkoop wel omhoog gaan ja, maar om ineens alles uit te verkopen, dat lijkt me heel sterk.
Old 03-08-2009, 17:51
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Aangaande Massa, ik heb even dat interview van deze morgen gezien (wijdversprijd op youtube en deredactie.be voor de liefhebbers), en ik heb het gevoel dat hij het momenteel nog niet echt weet; kon nauwelijks uit zijn woorden geraken, precies. Toch benieuwd hoe het met dat oog gesteld is, want dat hangt er maar slappekes bij.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules