![]() |
|
|
||||
|
||||
GP Belgie F1 Spa 2009
Niemand nieuws over de GP in het eigen land? Zag afgelopen woensdag in Aken DE de busjes rondrijden van Red Bull..........en dacht, verrek de F1 is weer in town.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik heb er 2 op de trein gezien naar Eupen met een tshirt aan van Kimi. Het leken finnen want ik verstond niks van hun taaltje.
|
||||
|
||||
Verrassende pole voor Fisichella! Ben toch wel erg benieuwd naar de race morgen.
![]() |
|
||||
|
||||
Weet er iemand iets van de zware crash in Gp2 op de Radillion?
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
Wel een heel bizar resultaat van de quali ![]() Maar mij hoor je niet klagen, ik kijk al uit naar een (hopelijk) spectaculaire race morgen. Het staat vooraan vol met rijders wat dit seizoen nog niet echt iets hebben gepresteerd, en nu willen bewijzen wat ze waard zijn. ![]() ps : nu is het wel duidelijk, Badoer => afvoeren !!! Last edited by smiley; 29-08-2009 at 19:33. |
|
||||
|
||||
waarom? hij heeft toch de hoogste topsnelheid neergezet?
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Vuurwerk naast de baan en iedereen heeft honger
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
pfff, ik ben nù pas thuis... kwa organisatie kan dat tellen. waarom werd zowat alle verkeer langs de E25 gestuurd, waar ze nota bene aan het werken zijn zodat er maar 1 vak beschikbaar is?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Het is me al jaren een raadsel waarom ze de mensen niet terugsturen via Aken => Heerlen => Lummen.
|
|||
|
|||
Heb me toch weer goed geamuseerd dit weekend. Weer een mooie GP in Spa.
Heel wat minder Polen gezien dit jaar. Over het algemeen blijven de Scandinaven goed vertegenwoordigd. Op de tribune ook leut gehad met wat Indiërs. De Duitsers zijn uiteraard al lang in de minderheid... C U |
|
||||
|
||||
Toch wel een behoorlijk mooie race, met enkele mooie inhaal acties.
Wel jammer dat Fisichella niet echt meer heeft kunnen aanvallen op Raikkonen, hij leek achteraf dan ook wel een beetje teleurgesteld.. Na afgelopen weekend heeft Fisichella het dubbel en dik verdiend om een gp voor ferrari in monza te mogen rijden. (nu maar hopen dat ALS hij gaat, dat de force india niet sneller is ![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben natuurlijk ook weer 3 dagen in Spa geweest
![]() Heel verrassende uitslagen het hele weekend lang ja. Na da kwalificatie had ik een heel interessante race verwacht, met de toppers allemaal verder achterin. Maar doordat Grosjean er al meteen voor zorgde dat Button en Hamilton eruit waren :@ , was het al ineens een stuk minder interrant. Desondanks was het toch een race met genoeg spanning om meerdere posities vond ik, ik vond het toch een aangename race om te zien. Ook door meerdere inhaalacties op Kemmel - Les Combes. Op zaterdag heb ik kaartje voor Gold 3 kunnen overnemen van iemand, dus eindelijk eens de F1's in het droge daar zien rijden, en dat is toch echt wel indrukwekkend, zeker tijdens de kwalificatie! Kheb er dan ook die heel zware GP2 crash gezien, dat was misschien wel de zwaarste crash die ik live heb zien gebeuren. Ben ook benieuwd hoe de pillot het nu stelt, ik vond dat de ambulance er toch wel lang bijstond, eerst al een infuus gestoken, dan met doeken errond in de ambulance gestoken, maar die heeft er echt nog wel even gestaan voor hij wegreed. Op vrijdag stond ik 's morgens aan de busstop, en na de F BMW merkte ik aan de dubbele linkse ineens grote vlammen op, en zag dat het zo een hamburgerkraampje was dat zwaar aan het branden was. Verbazend genoeg hebben ze daar niets van laten zien op de schermen, misschien mochten ze niet. En duurde dan ook nog wel even voor de brandweer tot daar was, over die smalle weggetjes binnen het circuit. En toen ik 's namiddags daar passeerde, zag ik nog een hoop assen en wat uitgebrandde toestellen liggen ... En ik was toch verbaasd te horen dat er slechts 50.000 toeschouwers waren. Ik vond dat er elke dag toch best al veel publiek was, en zeker de zondag dan. Weer een hele chaos om wat op tijd weg te geraken van het circuit ... Maar wij rijden vanuit de campingzone aan La Source altijd binnendoor naar de E25, en zo waren we toch al voor half 7 in Turnhout. Dat viel best mee dus. En de titelstrijd is nog meer open nu. Al heeft Jenson gelukkig niet al te veel punten verloren. Maar toch mag hij dringens eens terug wakker worden, als hij nog een race of 2 sterk kan scoren, zal de titel wel binnen zijn. Maar daarvoor moet hij om te beginnen Barrichello terug verslaan. Ik geloof er in alle geval nog in! Fingers crossed voor Monza over 2 weken. En het lijkt ook wel crisis in de F1 Merchandising, nu stond er maar een standje met een F1 wagen van Ferrari, dat was dan nog niet eens een echt merchandising standje. Vorig jaar had ING/Renault nog een hele grote stand staan, net als Red Bull/Torro Rosso, maar die hadden nu ook maar een gewoon kledingkraampje bij. En bij Brawn GP verkochten ze niet eens de nieuwe kleding die ze wel al via de website verkopen ... :s
|
||||
|
||||
Tijdens de examens verveel je je wel eens en dan kom je met rare ideeen en ga je liedjes aanpassen:
Quote:
|
|