![]() |
|
|
||||
|
||||
F1 : Ecclestone ???
Bericht in De Morgen :
http://www.demorgen.be/dm/nl/1004/Au...ormule-1.dhtml Nooit een Senna-Fan geweest, maar die Ecclestone begint me toch serieus op de zenuwen te werken ... Regards, 555 Last edited by HF_INTEGRALE; 19-10-2009 at 21:49. |
|
||||
|
||||
Zoals andere uitspraken van Ecclestone is deze ook weer controversieel. Hij bedoelde dit allemaal in een financiële context. Zo kennen we Bernie
![]() Het is jammer wat er gebeurd is met Senna (en Ratzenberger en ook bijna Barrichello in dat weekend), maar de veiligheid in de F1 is er wel sterk op verbeterd. Wereldwijde persaandacht voor deze gebeurtenis heeft de F1 misschien wel een aantal extra fans opgebracht. Dat is uiteindelijk het enige waar Bernie interesse in heeft. Hij spreekt over de sport, terwijl hij eigenlijk over het commerciële product moet spreken. Ik vraag me af wat er met de F1 gaat gebeuren als Bernie er niet meer is. |
|
|||
|
|||
Bernie is al een tijdje voorbij zijn versheidsdatum en laat geen gelegenheid voorbijgaan om wat controverse te schoppen.
Handig als je dat kan op die leeftijd, gesterkt met enige miljarden aan vermogen. Geld geeft je op deze wereld een ruime armslag. Als je dan nog af en toe een 16-jarig grietje op "pole position" kunt zetten (zie artikel "De Morgen"), dan is er al weer veel goedgemaakt natuurlijk. Party on Bernie! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|