![]() |
|
#91
|
||||
|
||||
Quote:
Afbeelding van de MC, Rivage, Spa.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 26-07-2009 at 23:27. |
#92
|
||||
|
||||
#93
|
|||
|
|||
Quote:
|
#94
|
||||
|
||||
Nieuwe wagens zijn hard nodig, de boel is een beetje aan het inzakken. Zou me wel verbazen als ze steun krijgen van de fabriek. MB is niet zo happy op racerij buiten de F1 en DTM.
Over het vertrek van KS heb ik officieel vanuit het team nog niets vernomen.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#95
|
||||
|
||||
In de stijl van "Frans Verschuur Puur!" een column waarbij CPZ en SRO het geluid van deze klokkenluider niet mogen verwaarlozen. Benieuwd of de sjarels van SRO nederlands kunnen lezen. Ik kan me helemaal vinden in de column van Verschuur!
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#96
|
|||
|
|||
Deze column slaat de spijker inderdaad goed op de kop. De coureur Frans Verschuur heb ik nooit zo gewaardeerd, maar als teambaas begin ik hem steeds meer te waarderen.
In GT1 de Corvette dan ook maar afknijpen omdat hij anders een dure supercar als de Maserati in de weg rijdt? Bovendie is de Ginetta toch geen oude auto? Volgens mij is die in de basis de snelste van het veld. SRO en CPZ moeten zorgen dat kosten binnen de perken blijven en dat auto's niet binnen 1 a 2 jaar al afgeschreven moeten worden omdat ze niet meer competatief zijn. Tevens moet men de technische kant goed in de vingers krijgen zodat er niet vals gespeeld wordt en het gehele kampioenschap versterken zodat we over 2 jaar geen grid hebben van maar 13 auto's. Dus CPZ richt je op Dutch GT4 in plaats van al weer werken aan een nieuwe klasse (Radical cup). Overigens las ik in het blad Start dat Chevrolet Nederland en Biesheuvel Autosport werken aan een Chevrolet Cruze cup voor 2011. Waarschijnlijk gaat de auto aangedreven worden door een diesel motor. Biesheuvel was in het recente verleden verantwoordelijk voor de Chevrolet Kalos rally cup. Last edited by FIRE; 03-09-2009 at 22:48. |
#97
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#98
|
||||
|
||||
Zojuist de de verhaaltjes op autosport.nl gelezen, er reden dit weekend nog 16 wagens rond! In tegenstelling tot de verwachte (lichte) groei gaat de boel sterk achteruit.
Lees ik ook nog eens dat ze een Radical-klasse gaan opstarten. Help eerst eens deze gewonde patient ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#99
|
|||
|
|||
Ik vind het anders toch nog altijd gezonder ogen dan Belgian GT. Zeker wat het spektakel op de baan betreft.
|
#100
|
||||
|
||||
Een GT4 kost de helft van een GT3
__________________
WRC-prono 2009 kampioen |
#101
|
||||
|
||||
![]()
Met de finale races doet er ook een maserati mee en 3 donkervoorts en de htp aston,de match ginate is ook gemaakt,er zullen ongeveer 22 wagens aan de start verschijnen.
Tevens word de 50 minuten race LIVE uitgezonden op rtl7 dat kan je wel een unicum noemen. En gaat ook nog een gerucht over een nissan en bmw m3 uit europees kampioenschap. ![]() Last edited by tarzancorner; 06-10-2009 at 09:43. |
#102
|
||||
|
||||
Quote:
Wel meteen een vraag: Ik dacht dat RJN de constructeur is/was voor de Nissan in het GT4, hoe zit dat dan met Solution F?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#103
|
|||
|
|||
Volgens mij zijn zowel RJN als Solution F constructeur van de 350Z GT4.
http://www.gt4cup.com/cars.php?market=false&key=7 Komt NISMO komend seizoen met de 370Z GT4? Bij de introductie van de GT-R GT1 had men het al over een GT4. |
#104
|
||||
|
||||
Quote:
misschien is wat het voor F Verschuur om volgend seizoen met de nieuwe 370Z in actie te komen ![]() |
#105
|
|||
|
|||
Triple Eight komt met een Jaguar XKR GT4:
http://www.touringcartimes.com/news.php?id=4167 |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|