![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik zal ook nog wat spullen meebrengen voor de demo ... één van mijn volgende projecten zal hier toch héééééél veel mee te maken hebben.
ранняя пташка получает червя ... но вторая мышь получает сыра! ![]() Last edited by Gulfie; 15-01-2010 at 17:57. |
|
||||
|
||||
Ziet ernaaruit dat het ditmaal voor mij ook zal lukken
Filip aka FeM P.S. : ben er omstreeks 20u30 maar wat mij betreft begin al gerust
|
||||
|
||||
Leuke meeting, is zeker de moeite waard
![]() Tot de volgende en zeker @ Jabbeke !
|
||||
|
||||
Quote:
Het viel me meteen op dat er vééééél volk was, vrijdagavond. Als ik me niet vergis zo'n 19 man en 1 juffrouw. Er moesten zelf stoelen en tafels bijgezet worden. Ook 2 nieuwkomers, Tjello en Loixrallyfan. Hier volgen enkele sfeerbeelden:
|
||||
|
||||
Natuurlijk hadden sommige leden hun WIP's en/of afgewerkte modellen meegebracht om al dan niet raad te vragen.
Hieronder enkele beelden van de aanwezige werkstukken:
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 17-01-2010 at 19:16. |
|
||||
|
||||
Nog enkele beelden van modellen.
|
||||
|
||||
Hartelijk dank aan iedereen die is komen kijken en meedoen. Ondanks dat ik er ziekjes bijzat, was ik toch blij dat ik voor een goei uurke de verlpaatsing gedaan heb.
W E L K O M aan Guido "LoixRallyFan" en Marcel "Tjello". Het is immers altijd leuk om nieuwe mensen/gelijkgestemde zielen te leren kennen. In de loop van de week zet ik nog wel enkele notities die ik gemaakt heb, verder online. We zijn het jaar andermaal goed gestart, en dat doet plezier! ![]() |
|
||||
|
||||
Mijn eerste meeting vond ik zeer geslaagd.
Goed opgebouwd, met duidelijke uitleg en allemaal even symphatiek daar. Toffe bende. En enkele leuke tips gekregen voor mijn BMW. Ga dit zeker meer doen. En eh Guido, veel beterschap ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|