|
|
||||
|
||||
De poletijd van 2010 is liefst 21 seconden trager dan die van 2009. Ik had nooit verwacht dat de invloed van 250 liter benzine ipv 80 liter zo groot zou zijn.
|
|
|||
|
|||
Jan, het is niet enkel de veranderende reglementen dat veel aan deze tijd doen, het circuit van Bahrain is ook een heel stuk langer geworden tot een totaal van 6,2 kilometer. Na de 1e sector doen ze een extra lus met vooral mediumsnelle bochten tot ze iets verder terug aansluiten op het gewone circuit. Dat verklaart de tragere rondetijden.
|
|
||||
|
||||
Quote:
250 liter naft? Ze kwalificeren zelf met zo goed als lege tanks. Pas na de kwalificatie gooien ze de bak vol. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nu ja, 'k moet toegeven, deze winter heb ik me niet al te veel in de F1 verdiept. |
|
||||
|
||||
da's goed begonnen haha
Alleen jammer dat het huidige puntentelling systeem niet gebruikt wordt, anders was mijn voorsprong nu groter :-D Eerste plaats: 25 punten Tweede plaats: 18 punten Derde plaats: 15 punten Vierde plaats: 12 punten Vijfde plaats: 10 punten Zesde plaats: 8 punten Zevende plaats: 6 punten Achtste plaats: 4 punten Negende plaats: 2 punten Tiende plaats: 1 punt
|
|||
|
|||
Quote:
Zoals je op deze foto ziet, vroeger gingen ze na bocht 4 direct naar de huidige bocht 13, nu is deze extra lus erbij genomen. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|