...
De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Straatwagens
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 23-06-2010, 21:50
medihummer medihummer is offline
De Paddock Rookie

nissan gtr dealer in Belgie???

beste autoliefhebbers,

weten jullie waar ik een nieuwe nissan gt-r kan kopen behalve bij Nissan Merckx in zaventem?

Zijn er mensen die bij Merckx al een nissan liefst GT-R gekocht hebben en is de onderhoudsservice beter dan de verkoopservice?

Vorige week ging ik met mijn vrouw langs bij Merckx in zaventem. Er was niemand die me info kon geven. 2 dagen later kon ik langskomen voor uitleg en een testrit. Twee dagen later bel ik voor ik vertrek of de GTR er wel was. Mijn afspraak was niet geregistreerd en de gtr was er niet. Men gaf mij een nieuwe afspraak voor deze morgen maar de verantwoordelijke voor gtr zou me contacteren. Deze morgen bel ik opnieuw na niets gehoord te hebben. GTR was er weer niet. men gaf mij een nummer waar de zoon van Merckx zou zitten maar dat bleek het nummer van de belastingen ontvangstkantoor Antwerpen te zijn???. Heb dan maar de invoerder gebeld die Merckx zelf nog vandaag met mij contact zou laten nemen. Weer niets gehoord.

Moet ik hier nu een nissan GTR kopen en laten onderhouden? Of ben ik gewoon de "seriele Murphy" tegen gekomen?
Misschien kent iemand een parallelinvoerder met een betere service?
Reply With Quote
Old 25-06-2010, 22:59
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

http://www.autoforum.be Beste forum voor zo een vraag te stellen, zitten genoeg mensen die er eentje bezitten.
Old 02-07-2010, 00:34
AlainH's Avatar
AlainH AlainH is offline
De Paddock Regular

Voor Belgie alleen Nissan Merckx... parallel bestaat, maar onderhoud zal dan ook niet bij Merckx gebeuren, maar in Luxemburg...
PM als je meer info wenst!

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules