|
|
View Poll Results: Wat vind je van het idee van een superpijs (waardebon)? | |||
Ik vind dit een goed idee en zal zeker meedoen. | 9 | 81.82% | |
Voor mij hoeft zo'n superprijs niet; ik denk ook niet dat ik zou meedoen. | 2 | 18.18% | |
Voters: 11. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
vanwege de ganse groep: respect en dankbaarheid (gedurende volle 10 seconden).
vanwege de ganse groep: respect en dankbaarheid (gedurende volle 11 seconden)...
|
||||
|
||||
Quote:
Lesley |
|
||||
|
||||
Ik kom ook, maar kan er pas zijn tegen 9 uur.
|
||||
|
||||
Dan ga je niet veel punten behalen op het quizgedeelte, maar goed, vanaf het ogenblik dat je binnenkomt mag je meedoen natuurlijk.
|
|
||||
|
||||
Ik moet passen dit jaar en kan er niet bij zijn, dus meer rallywagens te verdelen..... onder de gelukkigen!! Veel lol en plezier daar... ik geniet mee op afstand en hoop op een uitvoering en kleurrijk verslag van deze avond... te kunnen lezen .
Groeten, Petter |
|
||||
|
||||
Morgen komt het verslag eraan, ik ben nu de foto's aan het uitsorteren.
Zitten nogal veel slechte tussen, enerzijds omdat die van de paddock niet kunnen stilzitten, anderzijds omdat de verlichting niet echt meeviel.
|
|||
|
|||
Jaja, smoesjes, geef nu maar toe dat het aan de lag
|
|
||||
|
||||
Quote:
Trouwens, we hebben niet aan de gezeten, maar gewoon genoten van een lekkere belgisch pintje.
|
||||
|
||||
Om de spanning van somigen onder jullie dan maar niet langer op de proef te stellen, volgt hier een kort verslag van onze laatste meeting van het jaar 2011.
De aanloop verliep een beetje hectisch, een paar dagen van te voren kregen we het bericht dat we op zoek moesten gaan naar een andere locatie. Nu had ik er eentje gevonden in Lummen, maar met behulp van de mensen van de Kluis was er in de buurt een taverne waar men nog een zaaltje vrij had voor ons. Guy en ik hadden omstreeks 19 uur afgesproken, zodat we alles op ons gemakske konden klaar zetten. Maar al dadelijk liep het mis, Toen Guy de stekker in de door mij meegebrachte verlengkabel wou steken, zaten we plots in het donker. Met de nodige zaklampen werd de zekeringskast gevonden en weer geactiveerd. Ook kregen we een verlengkabel van hun, dat vonden ze (en wij ook) veiliger. Rond de klok van 8 kwamen de meeste paddockers binnengewaaid, alleen was het wachten op het duo Loeten-Eyckles. Men begon zich al af te vragen wie wie had vergeten of dat men de weg kwijt was. Niet van dat alles, rond kwart voor 9 waren deze 2 bijna vermisten ook present, zelfs Loixrallyfan had zijn best gedaan om toch maar niks te missen. Nadat iedereen zijn plaatje aan tafel had gevonden, gaf Guy de nodige uitleg over hoe de kwis en de bijhorende tombola in zijn werk ging. Zoals altijd zijn er kleine veranderingen tov het vorige jaar om meer actie, lol en plezier in het spelleke te brengen. Allereerst kregen diegene die een model geschonken had aan de tombola een extra vrijstelling als het op ruilen aankwam. Nieuwigheid was dan dat als er iemand zijn gewonnen kit wou inruilen, er gedobbeld moest worden. We begonnen met een kwis, die bestond uit 100 vragen, 80 gingen over modelbouw (1punt), 10 over filmfragmenten(2punten) en 10 over muziek (3punten) Bij film en muziek kreeg men bij een juist antwoord 2 of 3 punten erbij, bij een foutief antwoord werden ze afgenomen. Nadat iedereen een aantal maal aan de beurt was geweest, werden de punten samengeteld. Diegene met de minste punten, mochten eerst kiezen. Daar guy de kwis had samengesteld, heeft hij niet meegedaan en was dus laatste. Seline en Maurits waren de winnaars met elk 7 punten. Maar de laatsten zullen de eersten zijn, die mochten dan ook eerst een prijs gaan uitkiezen. De dozen waren dit jaar ook nog eens ong even groot, zodat het raden er niet makkelijker werd. Allé, het spel zat op de wagen en de ruilhandel kon beginnen. Aan alle mooie spellekes komt een eind, ook aan dit. Rond de klok van middernacht waren alle prijzen verdeeld en geruild. Bij deze wil ik dan ook iedere aanwezige, zo'n 15 man in totaal(14 en 1 meiske), dan ook bedanken voor de gezellige en plezante avond. Ook Guy/Sennake voor het ineensteken van de kwis verdient hier een Bij deze zijn er nog enkele sfeerbeelden om af te sluiten.
|
||||
|
||||
En dit zou dan ongeveer iedereen gewonnen hebben, al zijn er achteraf nog enkele kits van eigenaar veranderd.
En dorst dat hij had
|
||||
|
||||
Nog enkele fotootjes om af te sluiten;
HHugo kan niet wachten om eraan te beginnen;
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 22-12-2011 at 00:25. |
|
||||
|
||||
Om af te sluiten wil ik nog even het volgende meegeven, ook in januari en februari gaan onze meetings door op deze locatie; nml Hotel-Taverne Savarin, en dit telkens op de 3de vrijdag van de maand.
De kalender voor volgend jaar is dan ook al aangepast. Bij deze wens ik alle paddockers, sympathisanten, modelbouwliefhebbers en allen die ik vergeet nog prettige eindejaarsfeesten toe en al het goede voor 2012. O ja, voor ik het vergeet, er werden ook foto's genomen door Google Earth en daarvan is er eentje in mijn bezit gekomen. Ik wil hem jullie niet onthouden; Bij leven en welzijn, tot 2012
|