![]() |
|
|
|||
|
|||
In principe doet Joost hier gewoon aan bronvermelding. Er staat iets op turbomagazine, hij plaatst hier info over en vermeldt vanwaar het komt.
Ook al is er in het artikel geen extra meerwaarde meer, theoretisch gezien moet die bronvermelding wel gezet worden. Er worden hier zoveel plugs naar autosportsites gezet, terwijl alle info al in de post staat...
|
|||
|
|||
Nog niet gelezen hier: Bertrand Baguette heeft vorige week op Paul Ricard twee dagen getest met de Peugeot 908. Krijgen we een Belg die voor de algemene zege rijdt in Le Mans?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Het een hoeft het ander misschien niet uit te sluiten... Al zouden de voorbereidingen (de 1.000km van Spa, testdag in Le Mans) misschien ongelukkig kunnen vallen.
|
|
||||
|
||||
In Autosport.com magazine ondertussen een artikel dat zegt dat AMR een officieel programma op poten zet voor het WK Endurance met 2 Vantage GTE's in de PRO klasse. Nu enkel nog de officiële mededeling afwachten.
|
|
|||
|
|||
Dinsdag a.s. wordt eindelijk ook de kalender bekend gemaakt. De circuits zijn echter al uitgelekt:
Paul Ricard - April Zolder - mei (13? 20?) Donington Park - juli/augustus Brno - 9 september (?) Portimao - november ** Sorry, zat te slapen, post hoort thuis in topic 2012. Heb het daar eveneens gepost. Indien gewenst hier deleten. *** Last edited by Coach Ep; 13-11-2011 at 21:30. |
|
|||
|
|||
Zolder??
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ga reeds 14 jaar naar de 24u en ik kan je wel wat tips geven, voor tickets zullen de prijzen niet al teveel schillen met vorig jaar ik neem nooit een kaart voor een tribune het circuit is 13 km lang en er zijn zoveel plaatsen om naar de wagens te kijken dat je niet veel op jou tribune zal zitten er staan veel grote schermen waar de race kan volgen ik vertrek vrijdagmorgen naar le mans en kom aan rond 12u dan ga ik naar een camping aan het circuit camping blue is al volzet van een week ervoor daarom staan wij op bausejour vlak aan de porsche-virage en op 15 min wandelen naar de hoofdtribunes op de campings zijn er wc en douches voorzien maar dat is ook alles geen elek, bbq is toegestaan open vuur niet en mooie ruime plaatsen er zijn ook wat supermarkten in de omgeving aan de hoofdtribunes (start) zijn er zeer veel shops en een groote foor je kan kijken naar de wagens van voor de chicane van de start tot ze aan het rechte stuk opdraaien als je dit traject gaat afwandelen zal je al zoet zijn want het is een flink stuk wandelen op het rechte stuk mag je niet kijken maar op het einde ben je in mulsanne daar kan je wel kijken maar is te bereiken met de wagen mooi punt waar je dan ook met de wagen naar toen kan is arnage nog mooier punt op alle twee staan er grote schermen en je kan ook rijden naar de porsche virage maar ik sta daar op de camping hopelijk heb je iets aan deze info als er nog vragen zijn laat maar komen |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
“Peugeot heeft ervoor gekozen, zich met zijn beschikbare middelen te concentreren op de verkoopresultaten.”
Daarmee is nog maar eens bewezen dat het winnen van op één na alle races in één seizoen qua exposure niet opkan tegen het winnen van één enkele race, die er echt toe doet: de 24 uur van Le Mans. |
|
||||
|
||||
Volgens autosport.com zal Toyota met 2 wagens deelnemen aan de 24h dit jaar! Dit werd vandaag meegedeeld bij de presentatie van de nieuwe wagen.
(link)
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 24-01-2012 at 20:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
Audi, Peugeot en op termijn Toyota,......het had best mooi kunnen worden in LMP1. Last edited by Jan; 24-01-2012 at 21:35. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Teveel fabrikanten is ook niet goed, geen van die gasten wil 5de worden ![]() Toch leuk http://www.facebook.com/media/set/?s...3622911&type=1 Het lijkt wel of ze op de achterbank zitten http://www.facebook.com/photo.php?fb...3622911&type=3
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 24-01-2012 at 23:23. |
|
||||
|
||||
Het mag misschien een raar zicht zijn, die mannen in de Toyota gaan tenminste rondom zich kunnen kijken...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|