![]() |
|
|
||||
|
||||
Mini Cup
Dit stond er in de Turbo Magazine van deze maand :
Coupe Mini : un autre esprit La future coupe Mini se prépare dans l'ombre. Il se murmure que face à la Yaris Cup et la Clio Cup, la 3ème coupe belge promotionnelle en circuit se disposerait différement. En gros, le budget serait très serré et la philosophie plus tournée vers le sport/plaisir. Les voitures conserveraient leur homologation routière et pourraient, de ce fait, se rendre au circuit par leur propre moyen. Ziet er meer uit als een feit dan als een gerucht. Leuk ! Vincent
<a href=http://www.vdb-race-pics.com>www.vdb-race-pics.com </a> Last edited by vincentdb2001; 06-10-2002 at 21:59. |
|
|||
|
|||
Hier wil ik wel alles over te weten komen. Is er iemand die hier meer over weet ?
|
|
||||
|
||||
Rijdt onzen dries binnen enkele jaren met ne mini, zowel belcar as mini-cup??
![]()
|
|||
|
|||
Dit hing al een tijdje in de lucht. Meer info heb ik er ook niet over. Allen naar de plaatselijke dealer zou ik zo zeggen ...
C U |
|
||||
|
||||
Het is idd al langer geweten dat ze bij BMW Belgium met die cup in hun hoofd zaten. In Engeland bestaat de cup naar het schijnt al en blijkt het een succes te zijn: hier zou men dan ook dezelfde formule willen gebruiken.
wait and see |
|
||||
|
||||
Cool, met de race-mini de autostrade op ^^
of met de straatmini t circuit op... wha'ever Moet leuk zijn
|
||||
|
||||
ik heb uit goede bronnen gehoort dat het allesinds niet voor volgend seizoen zal zijn!!!! spijtig genoeg niet!!!! zou een mooie competitie moeten worden met de cooper S, die zou zeker toch in staat moeten zijn om in de buurt te komen van de clio of al dan niet sneller!! maar renault antwoord dan weer met de nieuwe megane cup!! die er waarschijnlijk binnen twee jaar zou komen maar die zou eerst een seizoen internationaal rijden voor in belgie zijn intrede te doen, het zal er weer leuk aan toe gaan in het cup racen!!!! spektakel verzekerd!!!!!
|
||||
|
||||
die megane zou rond de 240pk moeten hebben trouwens, en zou ongeveer de capaciteiten (baanligging) hebben van de clio maar dan nog eens 60pk er bij
|
|||
|
|||
Ik heb even op de site van Renault België naar de nieuwe mègane gekeken en vindt dit toch maar een vreemd model.
Maar eerlijk gezegd vond ik dat ook toen het huidige model Clio uitkwam, en nu vind ik dat best een mooi karretje. Mijn voorkeur zou toch uitgaan naar de Mini cup, ik ben nu eenmaal weg van het groene monstertje. Maar zo zullen ze er wel niet allemaal gaan uitzien zeker. |
|
||||
|
||||
In engeland is dat geen staandaard cup zoals wij dat kennen, het is daar een samenang van circuit, heuvelklim, rallysprints en behendigsheidproeven.
Geloof dat ze daar met zo goed als standaard mini's rijden............
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
ik heb vernomen dat de mini cup niet met de cooper zal worden verreden, maar met de cooper S jaaaaaaaaaa, bangelijk. ik had er al schrik voor dat ze met de gewone cooper gingen rijden.
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Ik ben de ganse dag op zoek geweest naar info over deze cup maar nergens antwoord gekregen.
BMW Belgium wist van niks, BMW Motorsport ook niet. Vrij raar toch want hier zou ik graag heel veel meer over te weten komen. En liefst zo vlug mogelijk |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik ben ook een beetje geintereseerd in da mini cup gedoe, als er mij iemand info kan geven, doe maar.
wie weet heb ik budget genoeg om dat erbij te pakken.... btw, wij komen volgend jaar met iets heel speciaal naar de belcar..... namelijk.................... ttz............................. ne SUPER MINI COOPER S3-EVO 2...... NOG MOOIER.......... NOG BREDER........... NOG LAGER........... NOG WILDER.......... EN VOORAL NOG SNELLER............ GROETJES DE VINNIE ![]() ![]() ![]()
|
|