![]() |
|
|
||||
|
||||
Was trouwens mijn eerste jaar als Marshall. De DTM was mijn eerste "grote" koers en we stonden in de eerste linkse. Christian Danner kwam ons trouwens nog opzoeken in de grindbak! En wij maar duwen.
Ben toen naar een 4-tal DTM races geweest dat jaar, Hockenheim, Nurburgring en Diepholz. Was mooi om te zien hoe Asch met deze "privé"Mercedes de AMG "BOSS" wagens het nakijken gaf.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hier is 'm dan, zoals je kan zien is de bestickering anders en hij heeft ook een andere spoiler gekregen maar het is zeker de echte DTM Mercedes.
Enkele foto's: Deze auto vertrekt eerstdaags naar een nieuwe eigenaar die er gaat mee racen maar ik weet nog niet waar. |
|
||||
|
||||
Sorry jongens maar dit blijft een probleem.
Naar wie kan ik deze foto's mailen om ze dan hier te plaatsen? |
|
||||
|
||||
Klik op deze link Er staan 6 foto's online........
De foto's staan tijdelijke op mijn webspace, downloaden en "save as" ![]() Heel andere vraag aan Steve, enig idee waarom die wagen daar staat? Zijn er plannen mee om er iets mee te gaan doen op het circuit? Alvast een voorproefje: ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 28-12-2003 at 17:56. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Deze auto zal op Belgische bodem rijden.
Waar, wanneer en in welk kampioenschap is nu nog onduidelijk. Wordt vervolgd... |
|
||||
|
||||
Interresant, maar hoe kan je zien dat het om de auto van Roland Asch uit 1988 gaat?
|
|
||||
|
||||
Op de foto's is het niet te zien maar in de auto staan nummers geslagen, ččntje heb ik zelf kunnen bekijken in de carosserie vooraan die volgens de eigenaar verwijzen naar het DTM-verleden. Ik had dit zelf ook al gevraagd natuurlijk en dit was het eerste waar hij me op wees.
Ook de tankinstallatie en het dashboard verklappen volgens mij dat het hier toch wel om een originele Dtm gaat. (waar zijn de kenners hier?) ![]() Moet ik echt de chassinr. gaan fotograferen? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ok, cool. Ik had alleen maar die enkele foto's om naar te kijken. Bedankt
![]() |
|
||||
|
||||
Deze wagen heeft duidelijk aan de Langstrecken Pokal deelgenomen gezien zijn stickers van BFGoodridge en Galladé.
Benieuwd wat ze ermee gaan doen dit jaar
|
|