![]() |
|
|
|||
|
|||
Opel Vectra GTS V8: first pics
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() bron: racing1.de |
|
|||
|
|||
Bij Opel spreken van 476 pk uit hun V8 en bij Mercedes over 470 pk, terwijl de V8 in de Audi maar 460 pk levert. Is Audi dan niet underpowered?
Moest dit het geval zijn zal Audi volgend jaar zelf wel een motor ontwikkelen. Nu gebruiken ze de Mugen V8 die Abt de vorige jaren gebruikt heeft. Last edited by gwyllion; 10-02-2004 at 12:32. |
|
||||
|
||||
Geef mij toch maar de astra trug dan, die zag er vele beter uit dan dit geval
|
|
||||
|
||||
misschien gaat die audi wel weer sneller door de bochten...
pk's extra wil niet zeggen dat je snellere rondetijden draait.
|
||||
|
||||
K vond de coupe toch mooier ze ( Ik heb er zelf ook een, misschien daarom). Hopelijk winnen ze met de GTS weer eens races. Met de driver line up moet dit toch lukken.
|
|
||||
|
||||
het zal gewoonwat wennen zijn met die grotere wagens.....maar ik vind die GTS belange niet slecht hoor ....hoewel de mercedes mooier is....*mijn menig*
|
||||
|
||||
Eerste livery van een Vectra
|
|
|||
|
|||
Voor degene die volgende week in de buurt van Estoril is:
De volgende tests zijn gepland op Estoril: Audi (3 cars) 15-03 Abt, Biela, Ekström, Kristensen, Tomczyk, Pirro 16-03 Abt, Biela, Ekström, Kristensen, Tomczyk 17-03 Abt, Ekström, Kristensen 18-03 Abt, Ekström, Kristensen Mercedes-Benz (2 C-Class cars, 2 CLK cars) 15-03-16-03 Alesi, Schneider, Mücke, Janis 17-03-18-03 Paffett, Albers, Winkelhock Opel (3 cars) 15-03-18-03 Aiello, Dumbreck, Fässler, Frentzen, Reuter, Scheider |
|
||||
|
||||
de 15de gaan we dus zien of de waardeverhoudingen binnen de DTMverschoven zijn. Alledrie de merken samen o de baan.
![]()
|
||||
|
||||
ben ook wel eens super benieuwd wat de tijden gaan zijn ten op zichte van elkaar.
Aan dit beeld moest ik toch even wennen hoor... ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Jeroen Bleekemolen gaat een Astra V8 Coupe uit 2003 van OPC Euroteam besturen in 2004. Hij is daarmee de enige Opel rijder met een auto Astra, de rest heeft allemaal een nieuwe Vectra.
|
|
||||
|
||||
tja, je moet wat als bleekemolen. mij benieuwd of hij tegen een jaar frustratie kan....
|
||||
|
||||
Nog meer foto's. Interessante sponsor
![]() foto: www.autosport.be foto's: www.dtm.de ![]() ![]() ![]() Eentje van de achterkant van de Vectra: ![]() |
|
||||
|
||||
DTM
Ik moet zeggen, de autos voor het nieuwe seizoen zien er echt schitterend uit. Vooral de Opel vectra
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|