![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar het startnummer ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik denk dat die 2004 voor het seizoen staat huudo. En ik kan al niet meer wachten om de pitbabes te zien
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Die vectra's zien er inderdaad mooi uit. Weet er iemand of een van de Duitse posten (Ard, ZDF ofzo) de rechten heeft of de DTM uit te zenden?
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Fassler gaat met de Stern livery rijden. |
|
||||
|
||||
Aïello zou met de Playboy livery rijden, goed gezien van Laurent: de knapste gridgirls zijn voor hem
![]() |
|
||||
|
||||
Ja de Laurent weet ook welk wagen hij moest besturen !
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
2. Mai 2004 Estoril 16. Mai 2004 Adria Raceway 6. Juni 2004 EuroSpeedway Lausitz 27. Juni 2004 Norisring 1. August 2004 Nürburgring 8. August 2004 Motopark Oschersleben 5. September 2004 Circuit Park Zandvoort 19. September 2004 Brünn 3. Oktober Hockenheimring Baden-Württemberg Ik verwacht dat het weer gewoon op de Duitse zenders ARD of WDR uitgezonden wordt. Daarnaast wordt het op de Nederlandse zender SBS6 (live) uitgezonden en op Motors TV (live). |
|
||||
|
||||
Strecke Datum (TV live)
1. Hockenheim 18. April (ARD) 2. Estoril (POR) 2. Mai (ZDF) 3. Adria Raceway (ITA) 16. Mai (ARD) 4. EuroSpeedway Lausitz 6. Juni (ARD) 5. Norisring 27. Juni (ZDF) 6. Nürburgring 1. August (ARD) 7. Oschersleben 8. August (ZDF) 8. Zandvoort (NED) 5. September (ZDF) 9. Brünn (CZE) 19. September (ARD) 10. Hockenheim 3. Oktober (ZDF) Hier de uitzendingen voor de TV van Duitsland. Zelf ben ik van mening dat DTM Duits is dus ik zal ook altijd naar de Duitse tv kijken. |
|
||||
|
||||
man man man
wat een droom van een sponsor een bunny op de auto en naast de auto ![]() dat is toch een mega bangelijk logo, bijna zo graaf als dat van Bacardi ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Dit vind ik een hele mooie auto het zal weer een plezier zijn om naar te kijken, hopelijk komen ze nog eens in ons landje rijden
![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
De auto van Dumbreck zal in de kleuren van Valvoline staan.
|
|
||||
|
||||
Dumbreck's will now carry the colours of American oil company Valvoline, following a sponsorship deal agreed at the Opel Performance Centre late last week. Valvoline brings a long tradition of motorsport sponsorship to the DTM, having been involved in the World Rally Championship, the American NASCAR and Champ Car series and in Formula One.
Jammer dat we de wagen nog niet kunnen bewonderen maar op www.dtm.de staat een NASCAR auto in die kleuren en het zou er sterk gaan lijken.
|
|||
|
|||
Zie voor die Nascar auto:www.racing1.de
Of het wordt meer zoiets als de Holden Monaro in het Britse GT kampioenschap, zie foto1 en foto2 Bijkomstigheid: Holden is net als Opel een GM dochter. Last edited by FIRE; 10-04-2004 at 14:07. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|