![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik heb daarnet in een "google" bui een hoop prachtige foto's gevonden van de eerste World Series Round in Jarama (28 maart).
Voor de mensen die niet zo veel afweten van het WS wereltje, is dit misschien dé manier om al de piloten en teams eens te leren kennen. Dan weet je wat er je te wachten staat binnen twee weken in Zolder... HIER de link naar de prachtige foto's! Hier alvast de twee wagens van KTR: Bruce Jouanny: ![]() Didier Andre: ![]() |
|
||||
|
||||
Mensen met nog een aantal kaarten over mogen mij nog steeds contacteren, want zoals het er nu naar uit ziet geraak ik niet aan kaarten
![]() Dus degenen die 2 of 4 kaarten kunnen missen: mail me aub op vangysel@yahoo.com --> Mr. Dallara, hoor ik je nog? |
|
||||
|
||||
Ik heb er nog wel een paar teveel.
|
|
||||
|
||||
Intussen zijn we zeer kort genaderd op de WS Round op "ons Zolder"
![]() Kovalainen, Bernoldi, Monteiro, Firman, Jouanny, Pla, ... ze zullen ons ongetwijfeld een spetterend weekend presenteren!!! Voorlopig ziet het weer er niet al te best uit... ![]() ![]() Voor diegeene die al eens willen komen kijken naar al het "Nissan geweld" (voor de grote massa op zondag), zullen al vanaf woensdag hun hard kunne ophalen in de paddock van Zolder. Woensdag doen al de teams al hun build-up, donderdag zijn het dus de testen, en vrijdag... Last edited by Mr.Dallara; 19-04-2004 at 18:57. |
|
|||
|
|||
En de Brit Marc Hynes zal zeker niet voor Carlin starten. Hij heeft nog steeds zijn budget niet rond.
Op Zolder zal Michael Keohane hem vervangen. |
|
||||
|
||||
Goossens
Weet er nu al iemand of Goossens nog een kans maakt op een zitje?
|
||||
|
||||
Ben nu juist terug van het circuit, en was wel al wat de moeite, veel teams (KTR,Belmondo,Vergani,...) en de officiele pace car was er ook, een prachtige wagen. De Nissan 300 Z.
Greetzz.. Corvetteboy
|
||||
|
||||
blijkbaar is WS live ophouden te bestaan, of ik geraak er gewoon niet op...
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Et vous monsieur Mark? ![]() Hollanders en Frans = hilarisch ![]() of bekijk jij de site in het Spaans ? ![]() mijn punt: het is dus nog steed sniet in het Engels.
|
||||
|
||||
Quote:
Con las nuevas tecnologías en el Internet hablo muchos de diversas idiomas ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() het moet zijn: "hablan" en internet zal ook wel iets anders zijn int spanjools
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Re: Goossens
Quote:
|
||||
|
||||
Vrije training World Series Zolder (22 april 2004)
Kwestie jullie nog een beetje warm te maken voor de World Series volgt hier een kort klassement, dat ik doorkreeg van Mr. Dallara, die momenteel met KTR reeds op Zolder verblijft.
Dit zijn de tijden die vandaag tijdens de vrije training gereden werd: 1) Karthikeyan 2) Kovaleinen 3) Bernoldi 4) Pla 5) Felix Porteiro 6) Ravier 7) Fukuda 8) Gommedy 9) Monteiro 10) Firman 11) Vilarino 12) Valles 13) JOUANNY (KTR) 14) Alvarez 15) ANDRE (KTR) 16) Sperafico 17)Keohane 18) Dononso 19) Rodriges Dit zegt misschien niet zo veel, maar de World Series brengen wel een heleboel spektakel met zich mee. Tijdens deze vrije trainingssessies was er ongeveer om het kwartier wel ergens een rode vlag op het circuit te zien, met spins, spins en nog eens spins. Dononso maakte een crash in de chicane. Hopelijk krijgen we de komende dagen evenveel spektakel!!! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|