De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Algemeen en vraagbaak
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #136  
Old 06-12-2005, 19:08
scoobyfreak's Avatar
scoobyfreak scoobyfreak is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2005
Location: Roeselare
Posts: 1,302
Quote:
Originally Posted by 206WRC-ke
Ben ik d*m of wat?

In mijn opbouwende verzameling van 206 WRC's in Die Cast 1/43 won ik daarnet de rode 206 van Burns Monte Carlo 2003, redelijk goedkoop maar wel in Frankrijk. Ik blij Kijk dan eens verder dan m'n neus lang is, zie net dat ik onlangs dezelfde wagen kocht die nu ongeveer onderweg moet zijn naar hier... :S :S Waar zat ik met mijn gedachten :S Haha, nuja, no problem, ik verkoop hem weer hé dan Of ruilen voor een ander 206'ke in 1/43... Liefhebbers??
Je kunt mss de decals kopen van marlboro ??
Reply With Quote
  #137  
Old 06-12-2005, 19:28
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
@ HF Integrale: Toyota celica's zijn er genoeg hoor. Ik heb hier thuis in een maand tijd drie stuks bijgekocht... Ik kan er je altijd eentje doorverkopen. Het zijn trouwens celica's van Monte Carlo 1993...
Reply With Quote
  #138  
Old 06-12-2005, 19:42
gofastfreddy's Avatar
gofastfreddy gofastfreddy is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2004
Location: oostnieuwkerke
Posts: 466
Quote:
Originally Posted by scoobyfreak
Je kunt mss de decals kopen van marlboro ??
of van vouillioz in m-c 2004 , keuze genoeg denk ik .
Reply With Quote
  #139  
Old 06-12-2005, 20:00
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Idd, decals genoeg, kijk maar eens bij domino...


Ik heb gisterenavond een prachtige auto binnengehaald, al zeg ik het dan zelf. Ben nogal een historic-fan in de rallywereld. Dus moest ik echt wel deze hebben:



Wanneer ik hem ga maken, kan ik nog niet zeggen. Er zijn nog 30 wachtenden voor hem... Maar misschien neem ik hem voor in de wintervakantie...
Reply With Quote
  #140  
Old 06-12-2005, 21:03
gofastfreddy's Avatar
gofastfreddy gofastfreddy is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2004
Location: oostnieuwkerke
Posts: 466
a real classic loeten , zal een mooie zijn voor uw collectie .
Reply With Quote
  #141  
Old 06-12-2005, 23:09
206WRC-ke's Avatar
206WRC-ke 206WRC-ke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2004
Location: Heuvelland
Posts: 851
Quote:
Originally Posted by scoobyfreak
Je kunt mss de decals kopen van marlboro ??
Ik heb het wel over een Die Cast modelletje Marlboro decals erop plakken zou dat gaan? En de versie van Vouilloz ervan maken zou nog moeilijker gaan zeker?? Heb intussentoch al een PB gekregen van een geintresseerde forummer Maar eerst moeten ze beiden nog tot bij mij geraken
__________________
- http://www.wrcplace.be -
Reply With Quote
  #142  
Old 07-12-2005, 00:53
HF_INTEGRALE's Avatar
HF_INTEGRALE HF_INTEGRALE is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2005
Location: In Flanders Fields
Posts: 365
Quote:
Originally Posted by Loeten
@ HF Integrale: Toyota celica's zijn er genoeg hoor. Ik heb hier thuis in een maand tijd drie stuks bijgekocht... Ik kan er je altijd eentje doorverkopen. Het zijn trouwens celica's van Monte Carlo 1993...
Hoi, Loeten, Celica's GT-Four (ST185) zijn idd gemakkelijk te kopen, en daar heb ik er ook nog een paar van liggen. Nee, wat ik zoek is de Celica ST165.
Of liever nog een Toyota Celica Group B. (die bestaat in Resin, maar deze kost wellicht een fortuin)
Proficiat met de Merc. (had ik geweten dat je er een zocht, dan had ik de mijne wel willen wisselen met de Fortuna Decals )
Regards,
555
Reply With Quote
  #143  
Old 07-12-2005, 09:07
manu's Avatar
manu manu is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2003
Location: kortenberg
Posts: 275
@ HF INTEGRALE:

Ik heb hier nog een setje "Fortuna" decals dat weg mag, maar ben niet zekers of het deze decals zijn die ge zoekt. Daarom deze foto.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Afbeelding 648.jpg
Views:	37
Size:	561.7 KB
ID:	319  
Reply With Quote
  #144  
Old 07-12-2005, 12:25
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2001
Location: Lierde
Posts: 1,694
De eerste 2 modellen zijn binnen De 905 '93 voor €19.35 en de Jordan J197 voor €11. Beiden inclusief verzending
__________________
Reply With Quote
  #145  
Old 07-12-2005, 13:51
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Quote:
Originally Posted by HF_INTEGRALE
Hoi, Loeten, Celica's GT-Four (ST185) zijn idd gemakkelijk te kopen, en daar heb ik er ook nog een paar van liggen. Nee, wat ik zoek is de Celica ST165.
Of liever nog een Toyota Celica Group B. (die bestaat in Resin, maar deze kost wellicht een fortuin)
Proficiat met de Merc. (had ik geweten dat je er een zocht, dan had ik de mijne wel willen wisselen met de Fortuna Decals )
Regards,
555

De ST165 is dat dan de versie waarmee Sainz ooit wereldkampioen werd? Maw de witte met rode decals?? Ik zoek er effe een foto bij...

Die Mercedes, ja, ik zoek alle classics en historics... Maar die fortuna-decals, hm, die hou ik toch liever zelf, ook al vroeg die smerige waal (oeps sorry)
€ 6,5 aan verzendingskosten en verpakking...

Een celica group B wil ik ook wel maja, zoals je zegt: expensive... Er is wel een nieuwe Toyota-reeks uit bij aoshima hoor. Ook oudere Toyota's uit de jaren 80 als ik het goed heb... Domino heeft die begin januari binnen...

Groetjes

.
Reply With Quote
  #146  
Old 07-12-2005, 13:56
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403


Deze dus?? Best wel te vinden, maar dan niet in rally-versie... Maar euhm, ik zoek hem ook, dus watch out !! Maar zal pas na nieuwjaar zijn van mij...
Reply With Quote
  #147  
Old 07-12-2005, 14:41
HF_INTEGRALE's Avatar
HF_INTEGRALE HF_INTEGRALE is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2005
Location: In Flanders Fields
Posts: 365
Quote:
Originally Posted by Loeten
Een celica group B wil ik ook wel maja, zoals je zegt: expensive... Er is wel een nieuwe Toyota-reeks uit bij aoshima hoor. Ook oudere Toyota's uit de jaren 80 als ik het goed heb... Domino heeft die begin januari binnen ...
Groetjes.
Die modellen van Aoshima ken ik (ik heb er een Toyota Celica TA/RA 40 met Studio27 decals [Lombard Rally 1978] van.
En inderdaad de Celica's ST165 van Tamiya zijn road-modellen, waar er transkits voor bestaan, o.a. voor die van Carlos Sainz in de Safari Rally. Ook Snijers heeft er nog mee gereden in een Bastos-livery.
Regards,
555
Reply With Quote
  #148  
Old 07-12-2005, 16:36
gofastfreddy's Avatar
gofastfreddy gofastfreddy is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2004
Location: oostnieuwkerke
Posts: 466
Quote:
Originally Posted by 206WRC-ke
Ik heb het wel over een Die Cast modelletje Marlboro decals erop plakken zou dat gaan? En de versie van Vouilloz ervan maken zou nog moeilijker gaan zeker?? Heb intussentoch al een PB gekregen van een geintresseerde forummer Maar eerst moeten ze beiden nog tot bij mij geraken
tuurlijk is die die-cast , marlboro ophangen is geen probleem , en decals afdoen ook niet ( met behulp van kleefband , doe ik dat )
Reply With Quote
  #149  
Old 07-12-2005, 17:28
scoobyfreak's Avatar
scoobyfreak scoobyfreak is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2005
Location: Roeselare
Posts: 1,302
Quote:
Originally Posted by gofastfreddy
tuurlijk is die die-cast , marlboro ophangen is geen probleem , en decals afdoen ook niet ( met behulp van kleefband , doe ik dat )
De decals houden ze op metaal, want je kan bij domino de decals koopen voor de 307 van marlboro op 1/18
Reply With Quote
  #150  
Old 07-12-2005, 20:13
206WRC-ke's Avatar
206WRC-ke 206WRC-ke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2004
Location: Heuvelland
Posts: 851
Ah merci om het te laten weten. Zal zien wat ik zal doen ermee. Is dat rood van Vouilloz's z'n 206 eigenlijk wel exact hetzelfde als de gewone 206? Zal wel zeker...
__________________
- http://www.wrcplace.be -
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 15:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.