![]() |
|
|
||||
|
||||
Donderdag race op 8 augustus? Ik dacht dat die einde juni gepland stond?
Maar wat voor de teams die meedoen aan de 24u van Spa? (SRT, ...) Daar worden het helse weken vrees ik ... :s
|
|||
|
|||
Sorry, ik heb mij mistypt. Het is 3 augustus.
Volgens de kalender die ik ooit gekregen heb (Excel file van Zolder zelf, eind december) staat de Belcar Thursday Race op 3 augustus. Het zou natuurlijk kunnen dat dit ook alweer veranderd is, maar dat weet ik niet. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
@Raceboy: is juist wat je zegt.
De Belcar Oringinal rijd samen met de Sprinters op donderdag 29/6. De Belcar Endurance rijd samen met de Historic op donderdag 3/8. Een mens zou er al eens van missen niet? ![]() Het zal dus wel spannend worden voor de Endurance teams. Volgens mij zijn zeer veel mensen in verlof ofwel eind juli, ofwel begin augustus. Dus 1 van deze wedstrijden missen zal dan wel moeten. En voor de marshalls: 2x de problematiek van een wedstrijd op een donderdag... |
|
|||
|
|||
Man, man, MAN, wat een misorganiserend vermogen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zie je je met deze kalender nu al naar (potentiele) sponsors gaan die op het punt staan om toch maar wel of toch maar niet dit jaar te sponsoren. Als je dan ook nog deze kalender moet tonen wordt het toch al moeilijk ze ! Nu valt de Lausitzring ook nog MIDDEN in de vakantie, zou er dan nog 1 iemand als supporter meekomen, komen de coureurs dan allemaal ??, de sponsors liggen dan in Mallorca of Turkije op het strand (groot gelijk), die komen dan toch zeker niet naar onze race kijken tijdens hun verlof als ze het hele jaar hard gewerkt hebben. En dan nog eens die belachelijke donderdag in juni daarbij gezien, mah mah mah. Als de organisatie nou eens effe goed gaat zitten om dit te lezen, zijn dan de coureurs (met sponsors) of de schoolgaande jeugd diegenen die totaal zorgen dat het financieel rond komt om een kampioenschap als de Belcar (of ander kampioenschap) te kunnen voortzetten, is de organisatie zich er ook HEEL goed van bewust dat als ze zo door gaat dat er dadelijk geen organisatie meer nodig is ????????????? Dan heb ik het nog niet eens over dat tot nu toe nog altijd het sportief regelement NIET bekend is, S-C-H-A-N-D-A-L-I-G !!! Ik moest hier eens voorzitter kunnen zijn. Een beetje (lees veel) management inzicht was hier toch op z'n plaats, niewaar ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Een goede typ voor je sponsers dat ze hun verlof richting Berlijn plannen, dan kinnen ze ineens de race meepikken... |
|
||||
|
||||
Lekker in Berlijn op het strand
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
ja watte 23 juli
dwz een week voor 24 uur spa en een maand voor de 24 uur van zolder. hebben ze in zolder nu geen organisatorisch verstand of zo. Circuit-Zolder laat nog eens hun niveau zien. ik hoop dat SRT en Penders kiezen voor de 24 uur van Spa, maarja sponsors zullen het laatste woord hebben vrees ik. |
|
|||
|
|||
Toch niet alles rozeschijn en manegeur.
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Geen probleem Serge, het mes op de keel van hogerhand en die mannekes zijn er. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Hou je het één weekend later, dan klagen de BTCS/Belcar jongens dat er maar één weekje tijd zit tussen de twee wedstrijden. Geef je ze twee weken tijd.........dan is dat probleem alvast minder. Verrek, er zijn er ook een paar van de Belcar die meedoen aan de FIA GT 24 uur in Spa. Zit daar maar weer één weekje tussen........ Voorstel? Buitenlandstripje dan maar annuleren? Kan iedereen weer zeuren dat ze weer een weekend meer thuis zijn ![]() Edit: typo's ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 20-01-2006 at 00:24. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Lees uw tekst eens goed na, dit ben ik niet van U gewoon. Of je zit aan de drank of je hebt te snel getypt ![]() ![]() Van mij zijn ze het gewoon dat het vol fouten zit Last edited by Chauffeur; 19-01-2006 at 23:44. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij zal dat wel geschreven hebben toen hij een beetje boos was, hé Mark. ![]() ![]() Voor mij geen probleem welke datum ze die buitenlandse trip zetten, zal er zeker niet naar toe gaan. Maar die 2 donderdagen, het zal zeer moeilijk worden om 5 mensen op post te krijgen in mijn ploeg, het kan er zelfs geen enkele zijn, ik zal zeker in augustus niet aanwezig zijn, jaja, er zijn nog mensen die moeten werken dan, hoor!!! ![]() ![]() Jongens,jongens toch, Circuit Zolder ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De supportraces op de Lausitz zouden behalve het Belcar-pakket bestaan uit: -Euroboss => www.eurobossf1.com -HRA => www.hra-online.de -SCC => www.sportscarchallenge.at Bron: zeer betrouwbare Duitser op een donker Duits forum ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|