De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 29-06-2006, 22:52
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Dit vond ik wel gieren: zie rechts van het stuur: een Nokia 3310 Wat moet je daarmee in een GT? Team bellen als je in de grindbak zit?
Reply With Quote
Old 29-06-2006, 22:54
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by Neo-242
Dit vond ik wel gieren: zie rechts van het stuur: een Nokia 3310 Wat moet je daarmee in een GT? Team bellen als je in de grindbak zit?
Ja daar dient ie voor.

Reply With Quote
Old 30-06-2006, 00:58
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular

@ Viper:

Hoe kan Penders Wauters hebben aangetikt met de achterbumper van zijn porsche? Rijden ze dan op donderdag achteruit, of bestaat er nog een andere manier ?
Reply With Quote
Old 30-06-2006, 01:06
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Pinzie
@ Viper:

Hoe kan Penders Wauters hebben aangetikt met de achterbumper van zijn porsche? Rijden ze dan op donderdag achteruit, of bestaat er nog een andere manier ?
Schade aan die achterbumper kan ook van ervoren geweest zijn, dat duel duurde langer dan 1 tour hé.. bon denk dat we zullen wachten op beelden hibn en of pitstop tv op kanaal 2 dan zal het wel duidelijker zijn...
Reply With Quote
Old 30-06-2006, 08:28
moore's Avatar
moore moore is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Die wagen is al vaker te gast geweest in de Belcar. Dacht tijdens het Racing Festival te Spa in 2004. Rudiger Noll was daarvoor vaker te zien met zo'n Audi Quattro, het klassieke model.
gisteren wist me iemand van het team te vertellen dat dit hun laatste race in de belcar zou zijn.
reden: mag niet meer met deze wagen starten in de belcar, de juiste reden ervan is me onbekend
Reply With Quote
Old 30-06-2006, 08:54
Viper GTS-R***'s Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by moore
gisteren wist me iemand van het team te vertellen dat dit hun laatste race in de belcar zou zijn.
reden: mag niet meer met deze wagen starten in de belcar, de juiste reden ervan is me onbekend
Dit jaar al bedoel je? Voor volgende jaren is dit zo omdat het een Touring is hé.. maar zou raar zijn mogt hij volgende race's ook niet mee mogen doen. MIts een goed resultaat tijdens BMR (wat dus niet het geval was, buiten de kwlif) had ik ze wel in Lausitz verwacht, thuisrace voor hen eh.. maar zal dus niet zo zijn...
Reply With Quote
Old 30-06-2006, 09:15
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by moore

Je mag slechts 1 maal per jaar medoen als guest volgend jaar mogen ze niet meer dus...
Old 30-06-2006, 09:22
Viper GTS-R***'s Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Bart.Vandecavey
Je mag slechts 1 maal per jaar medoen als guest volgend jaar mogen ze niet meer dus...
Dus stel dat ze nog eens willen meedoen (Lausitz) kan dit gewoon ook niet onder Klasse 2 ofzo?
Reply With Quote
Old 30-06-2006, 09:36
Bart.Vandecavey's Avatar
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Dus stel dat ze nog eens willen meedoen (Lausitz) kan dit gewoon ook niet onder Klasse 2 ofzo?
Mja maar ik denk eerder aan klasse 1
Old 30-06-2006, 10:30
Viper GTS-R***'s Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Bart.Vandecavey
Mja maar ik denk eerder aan klasse 1
Door het hoge vermogen? 680pk's lijkt me ook zoals je zegt beter thuis in Klasse 1. Maar de rondetijden in kwalif liet meer leunen bij Klasse 2. Net zoals die Mc Donald Biturbo bv, kunnen ze beter in K2 inschrijven
Reply With Quote
Old 30-06-2006, 11:14
Bart.Vandecavey's Avatar
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Door het hoge vermogen? 680pk's lijkt me ook zoals je zegt beter thuis in Klasse 1. Maar de rondetijden in kwalif liet meer leunen bij Klasse 2. Net zoals die Mc Donald Biturbo bv, kunnen ze beter in K2 inschrijven
reglement:
Klasse 2:
o Wagens uit de lijsten A en B met een nominale cilinderinhoud van maximum 5000
cc voor atmosferische motoren, van maximum 3600 cc voor drukgevulde motorenmet één compressor en van maximum 2500 cc voor drukgevulde motoren met
twee compressoren, die behoorden of konden behoren tot de klassen GTA, GTB
en TA van Mediagroup Van Dyck Belcar 2005.

Autobild
Das Geheimnis dieses Teufels im A4-Format sind seine beiden gewaltigen KKK-Turbolader, welche die Luft bei Bedarf mit maximal 1,4 bar Druck in die acht insgesamt 3721 cm3 großen

Volgens mij (als mijn duits me niet in de steek laat) is dat een biturbo dus max 2500cc toegelaten maar het is een 3700cc...
Old 30-06-2006, 21:35
Autosport.be's Avatar
Autosport.be Autosport.be is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Neo-242
Dit lijkt me de McDonalds Porsche Biturbo te zijn.

De GSM wordt gebruikt om met de pits te communiceren. Het is aangesloten op de micro/oortjes, en is eigenlijk een goedkoper, maar bijna even goed systeem ter vervanging van een "echte" intercom.
Reply With Quote
Old 30-06-2006, 21:40
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Het was inderdaad die wagen. Het lijkt me niet zo handig tijdens het rijden als een intercom, maar wie ben ik
Ik vind het qua livery wel één van de knapste Porsches in het veld, samen met de ProSpeed Porsches.
Reply With Quote
Old 30-06-2006, 21:46
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Mijn impressie van de BMR is dat de totale dominantie en onbestrafte arrogantie van de twee topwagens er steeds meer voor gaat zorgen dat de Belcar op alle gebied begint te lijken op de F1 van een paar jaar geleden. Wie niet op een andere planeet gewoond heeft weet dat dat niet goed is. Ter wiskundige informatie: het verschil in beste qualitijd tussen de slechtste Corvette en de best of the rest is nog steeds meer dan 103%, verwaarloosbaar minder dan bij de First Race.
Reply With Quote
Old 30-06-2006, 21:51
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks
Mijn impressie van de BMR is dat de totale dominantie en onbestrafte arrogantie van de twee topwagens er steeds meer voor gaat zorgen dat de Belcar op alle gebied begint te lijken op de F1 van een paar jaar geleden. Wie niet op een andere planeet gewoond heeft weet dat dat niet goed is. Ter wiskundige informatie: het verschil in beste qualitijd tussen de slechtste Corvette en de best of the rest is nog steeds meer dan 103%, verwaarloosbaar minder dan bij de First Race.
Waarom arrogantie? HEt verschil in sualytijd is 3% geen 103% Anders zouden ze het dubbele van de tijd +3% rijden.

Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules