![]() |
|
|
||||
|
||||
Dit vond ik wel gieren: zie rechts van het stuur: een Nokia 3310
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
@ Viper:
Hoe kan Penders Wauters hebben aangetikt met de achterbumper van zijn porsche? Rijden ze dan op donderdag achteruit, of bestaat er nog een andere manier ? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
reden: mag niet meer met deze wagen starten in de belcar, de juiste reden ervan is me onbekend |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je mag slechts 1 maal per jaar medoen als guest volgend jaar mogen ze niet meer dus...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Klasse 2: o Wagens uit de lijsten A en B met een nominale cilinderinhoud van maximum 5000 cc voor atmosferische motoren, van maximum 3600 cc voor drukgevulde motorenmet één compressor en van maximum 2500 cc voor drukgevulde motoren met twee compressoren, die behoorden of konden behoren tot de klassen GTA, GTB en TA van Mediagroup Van Dyck Belcar 2005. Autobild Das Geheimnis dieses Teufels im A4-Format sind seine beiden gewaltigen KKK-Turbolader, welche die Luft bei Bedarf mit maximal 1,4 bar Druck in die acht insgesamt 3721 cm3 großen Volgens mij (als mijn duits me niet in de steek laat) is dat een biturbo dus max 2500cc toegelaten maar het is een 3700cc...
|
||||
|
||||
Quote:
De GSM wordt gebruikt om met de pits te communiceren. Het is aangesloten op de micro/oortjes, en is eigenlijk een goedkoper, maar bijna even goed systeem ter vervanging van een "echte" intercom. |
|
||||
|
||||
Het was inderdaad die wagen. Het lijkt me niet zo handig tijdens het rijden als een intercom, maar wie ben ik
![]() Ik vind het qua livery wel één van de knapste Porsches in het veld, samen met de ProSpeed Porsches. ![]() |
|
||||
|
||||
Mijn impressie van de BMR is dat de totale dominantie en onbestrafte arrogantie van de twee topwagens er steeds meer voor gaat zorgen dat de Belcar op alle gebied begint te lijken op de F1 van een paar jaar geleden. Wie niet op een andere planeet gewoond heeft weet dat dat niet goed is. Ter wiskundige informatie: het verschil in beste qualitijd tussen de slechtste Corvette en de best of the rest is nog steeds meer dan 103%, verwaarloosbaar minder dan bij de First Race.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|