![]() |
|
|
||||
|
||||
Vind het wel opvallend dat Van Rossem/Bouvy niet het tempo kan volgen van Prospeed...
|
|
||||
|
||||
Quote:
@Lotuzs: hehe jaja het gaat zeer snel naar beneden, de voorsprong dus van SRT...nu nog maar zo'n 8.5... daar gaat SRT z'n 1ste zege... Probleem: David is nog steeds niet goed genoeg... toch niet om het tegen Anthony op te nemen... of tenzij ze straks trug gaan zeggen dat de traciecontrol ofzo is uitevallen hé ![]() ![]() EDIT: dat was als grap bedoel zene srt supporters ![]() |
|
||||
|
||||
Jammer van Srt, ik had het hun echt wel gegund, maar ik denk dat de posities van de top5 vast liggen. Van Rossem/Bouvy moet wel nog oppassen voor zijn positie vrees ik. Denk dat de warmte voor veel teams ook voor probs zorgt.
|
|
||||
|
||||
zojuist scheelde het maar 1 seconde tot de timing uitviel.
|
|
||||
|
||||
Het zijn er 5,4 intussen
edit: 6,7.. |
|
||||
|
||||
TSSS , net nu moet die timing weer uitvallen ...
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat SRT de overwinning kan vergete.
![]() |
|
||||
|
||||
De Ultima lag net rond de 11e plaats algemeen dacht ik ...
|
|
||||
|
||||
maar 5de in B3 ask goed gekeken heb.
|
|
||||
|
||||
Quote:
EDIT: Ja 5de kan ook ![]() |
|
||||
|
||||
dan hebbe ze veel verloren by de pitstop. Ze waren in duel met Steinberg/Neyens.
Iemand enig id waar die andere 2 wagens van GS Motorsport zyn? |
|
||||
|
||||
timing terug online, maar niet up to date
Niet zelf bedacht: "The Le Mans camping mentality: if its food, BBQ it; if it moves, sit and watch it; if its alive and moves, kill it and BBQ it." Last edited by Luuk S; 23-07-2006 at 13:33. |
|
||||
|
||||
is toch nog iets mis met de timing heb ik de indruk, tijden blijven gewoon hetzelfde ... Lijkt ook de pagina te zijn die hij weergaf net voor het uitvallen.
|
|
||||
|
||||
Timing niet meer up 2 date?
Het zou nu gdaan moeten zyn. |
|
||||
|
||||
Infeite zijn ze al binnen gekomen veronder stel ik hoor
![]() Daarnet hadden ze 1u47 gereden dus zo'n 107 minuten van de 125... En het is nu toch zo'n 20 minuten dat we zonder live results zitten.. Bluelite of iemand van daar iets bevestigen? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|