|
|
||||
|
||||
Persoonlijk vind ik dat de 24h een open race zou moeten geweest zijn met enkel punten voor de belcarklasses
|
||||
|
||||
Quote:
Trouwens, volgens Jef Hemroulle hebben de Silhouettes niet echt veel toekomst meer, zeker niet in BTCS. Audi Belgium kijkt uit naar een GT3 project met ee Audi R5... Pour la petite histoire. |
|
|||
|
|||
Quote:
Toen ik even polste bij het bestuur over een eventueel projectje rond de R8 was het antwoord simpel. "Willen wel! Maar centen, dat is iets anders" aldus Christian van de Club... |
|
|||
|
|||
Ik vind dat ze ook andere wagens moesten toelaten in de 24u, gewoon om het veld op te vullen en dan alleen aan belcarwagens punten geven. Bijvoorbeeld de BEC bij de 24U ofzo.
|
||||
|
||||
Misschien tog 31 wagens lees dit : http://www.24u.be/2007/nl/nieuwsberi...n-zitje?!.html
|
|
|||
|
|||
dan hebben ze nog minstens 6 man nodig, want smets zit op de mosler en lagrange is naar daikin en bij ultima zal er ook nog niemand op die auto zitten. Vindt het wel raar dat ze daar nu nog mee afkomen. Is volgens mij door SRO die probeert toch nog meer dan 30 auto's aan de start te krijgen. ze hadden beter dat al eerder meegedeeld, voor de inschrijvingen eigenlijk verlopen waren, en niet nadat ze al een practice gehad hebben...
|
|||
|
|||
Ben juist terug....voor nen hoop Porsches ga ik niet meer...als dit maar niet het begin van het einde is.
|
|
||||
|
||||
Blijkbaar het SRO ook veel schrik om met zeer weining wagens de 24u te beeïndigen; wagens met problemen mogen trug naar de pits gesleept worden voor herstellingen. Ik ben benieuwd hoeveel GT3's er de 24u zullen rondmaken!
|
||||
|
||||
een mager veld dit jaar . maar der is hoop . aanvankelijk gaat de GT3 gedachte nog voor leuke dingen zorgen denk ik. op naar 2008 .
|
|
||||
|
||||
amai wat een leuk weertje :d
|
||||
|
||||
Ze voorspellen voor zaterdag zon en zondag regen. Als dit klopt gan we nog wat zien van!
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
paraplu zoeken, alhouwel op ne fiets is dat ook niet zo handig dat het morge en vrijdag maar goed weer is.
|
||||
|
||||
Uitleg hierover op volgende link: http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=2749
|
|
||||
|
||||
Wat een doemdenkerij hier zeg. Het eerste jaar GT3 en dan al zo'n grid en zo'n variatie. Porsche cup? Net alsof de oude Belcar geen Porsche cup was, doe me een lol zeg. Het zijn nu alleen GT3's ipv Biturbos. Door GT3 is Belcar er alleen maar op vooruit gegaan qua variatie. En die GT3's worden straks ook nog eens de nieuwe GT1's en GT2's, dus dan gaan ze ook nog weer een pak harder. Of wil iedereen weer terug naar de Corvette optocht van vorig jaar, met een verloren Marcos en een sliertje Biturbo's er achteraan?
Ik ben van mening dat GT3 het beste is wat de Belcar is overkomen de laatste jaren. Gelijk het eerste jaar al zo'n formidabel startveld, dat doen niet veel klasses je na. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|