![]() |
|
|
||||
|
||||
Jammer van de Ford GT van VDS Racing
![]() De Audi R8 LMS gaat ook wel goed! |
|
||||
|
||||
Villeneuve er ook weer af in de regen daarstraks en uit de race. Die man heeft sinds zijn F1-titel nooit nog wat indrukwekkends laten zien
![]() |
|
||||
|
||||
Toch sterk dat die slicks nu al zo goed functioneren...
|
|
||||
|
||||
Jiha, beestig van Menten!!! (op slicks??)
|
|
||||
|
||||
1.5u aan het zien en al 3 verschillende leiders...
![]() Ze mogen de Nissan GT-R wat meer tonen! |
|
||||
|
||||
Menten gaat inderdaad even te keer zeg, 2:30, nu ook een 2:30 voor Soulet in de andere Corvette. Zouden de Maserati's meer afgesteld staan voor regen?
|
|
||||
|
||||
Nu kan je nergens meer volgen?
|
|
||||
|
||||
't Is er nog steeds spannend. Opnieuw een nieuwe leider...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ik krijg op gt1live niets te zien
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat ze binnen 10mins beginnen, hoop het alvast.
|
|
||||
|
||||
Correctie, het zal nog een uur duren vrees ik: GMT time op dit ogenblik is bijna 7Hr00 en het begint terug van 8Hr00.
|
|
||||
|
||||
Nee, 8:00 GMT dus 10:00 voor ons.
![]() Last edited by Integra; 26-07-2009 at 08:59. |
|
||||
|
||||
Wel een strakke prestatie van Phoenix met de Audi, ze liggen nu P3 algemeen! Misschien wel niet zo positief voor de overige GT1/GT2 wagens/teams.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Te hopen kunnen ze het volhouden ![]() |
|
||||
|
||||
Ja, zeer knap. Vraag me af wat er met de Nissan GT-R gebeurde, want die reden de hele tijd dichtbij.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
|
|