De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Meetings
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 21-10-2002, 03:00
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Zeg Clioboyken, om 02.57 een postje komen doen. Ge zijt gij ginder ook zeker goe ingeburgerd in de Antwerpse café's. Laat ze ginder maar eens een poepke ruiken hé.

En neen , Hamme heeft verloren van Ingelmunster met 1 -2

Van da bier, ge zijt Hammenaar voor iets hé
Reply With Quote
Old 21-10-2002, 09:30
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular

De organisatie mag inderdaad een mooie pluim op de hoed bijsteken.

Het was een goeie, plezante meeting met sfeer op en rond het circuit. De mix van mindere goden en veel betere racers gaf gelukkig nog niet te veel problemen bij het meermaals dubbelen.

Als ge ziet van waaruit de Paddock gegroeid is : Sennake, Werner en nog enkelen weten nog dat we gekomen zijn van zo'n 5 tot 10 mensen op de Yahoo-e-groups tot dit ... Da's toch wel een prestatie! Tot zondag a.s. in Zolder!

PS : Sennake, daartegen heb je nog geen fleecen extra die er overigens in het echt zéér goed uitzien?!
Reply With Quote
Old 21-10-2002, 13:00
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Johan, ik heb nog één exemplaar XL liggen voor jou, daarna moet ik er bij gaan bestellen. Ik zou dus zeggen : stort gauw die 40 euro en de fleece is de jouwe. L's heb ik jammer genoeg niet meer in stock, dus de bestellers van die maat zullen even geduld moeten oefenen. Ik maak me sterk dat je ze dit jaar nog wel zal hebben. Misschien zelfs op de Racing Show, maar dat hangt ook af van de goodwill van onze leveranciers...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 21-10-2002, 13:08
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular

Sennake,

Ipv storten, geef ik het zondag as aan jou! In Zolder, goed?
Reply With Quote
Old 21-10-2002, 14:52
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Het was idd een geslaagde karting. Het G&A kartteam (in de uitslag GMA karting) is uiteindelijk op de 'slechtste' plaats geëindigd, nl de tweede op een tweetal seconde van de winnaar...
Waarom uiteindelijk? Wel, tijdens de kwalificaties zou ik de laatste minuten voor m'n rekening nemen om dan de start te nemen. Ik neem het stuur over en ze komen nog net zeggen dat we al op pole staan. Ik rij buiten en... de kwalif is gedaan en er wordt onmiddellijk gestart maar niet vanuit de plaats die aan de tijd uit de kwalif gekoppeld maar gewoon willekeurig: vanuit voorlaatste positie moeten vertrekken. Gelukkig werden er nog twee opwarmrondes gereden anders had nog geen enkel rondje kunnen draaien voor de start van de race!
In het spoor van clioboy heb ik dan geprobeerd mij door het peleton door te worstelen en ben in vierde of vijfde stelling binnengekomen voor de pilotenwissel. M'n twee teammaten hebben gewoon een geweldige race gereden en zo zijn we als enige in dezelfde ronde als de winnaars geëindigd met slechts enkele meters achterstand... Blijkbaar hadden we ook nog het hoogste gemiddelde in koers ook. Hadden we anders gestart had een eerste plaats er misschien in gezeten of hadden we er op het einde nog voor kunnen strijden...

In ieder geval is de tweede plaats nog niet zo slecht: nu heb ik een pet van De Paddock gekregen en de winnaars een t-shirt en die heb ik al :-)
Reply With Quote
Old 21-10-2002, 15:31
Piet Konijn's Avatar
Piet Konijn Piet Konijn is offline
De Paddock Regular

Ja idd stijnconinx ik had zowat het zelfde probleem!! Ik had afgesproken met mijn vader in antwerpen, en we gingen nog iets gaan eten en we komen terug en der had een of andere pipo hem voor mijn garage poort gezet, we hebben dan diene auto moeten laten wegslepen!!! En toen zijn we daar in machelen aangekomen en ben ik ingestapt en was het direct race, nog maaar ene ronde gereden, ergens van vanachter gestart en ja dan maar naar voor gereden he. Ik had even problemen bij de eerste keer als ik op het stukje buiten kwam was toch tricky omdat er niemand voor mij reed, en was even het noorden kwijt
Old 21-10-2002, 16:04
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Het was idd serieus wennen die eerste rondes...
Seg Clioboy, waar hebde gij in godsnaam die 45.0 gehaald? Was er ergens ne binneweg die ik heb gemist?
Voor zij die volgend weekend naar zolder komen: kom gerust eens af in de tent van G&A racing in de paddock van de New Procar, ik ben er van vrijdag tot zondag ('s avonds in de belcartent )
Reply With Quote
Old 21-10-2002, 16:32
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by Johan
Sennake,

Ipv storten, geef ik het zondag as aan jou! In Zolder, goed?
Dat mag, maar dan moet ik het zelf toch ook storten hoor...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 21-10-2002, 16:48
Piet Konijn's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by stijnconinx
Het was idd serieus wennen die eerste rondes...
Seg Clioboy, waar hebde gij in godsnaam die 45.0 gehaald? Was er ergens ne binneweg die ik heb gemist?
Voor zij die volgend weekend naar zolder komen: kom gerust eens af in de tent van G&A racing in de paddock van de New Procar, ik ben er van vrijdag tot zondag ('s avonds in de belcartent )

ja jong ik weet het ook niet zenne, grenzen verleggen he, heb wel een pint gedronken tussen mijn twee stints, zou dat het hem mischien gedaan hebben?? Was er wel van verschoten want ik heb mijn gewicht niet echt mee voor te karten ben de laatsten tijd wat bijgekomen van het goede leven
Old 21-10-2002, 21:30
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by clioboy

en ik ben zowat bijna geemigreerd, alhoewel ik wel graag zou blijven wonen in dat ooo zo rustige hamme. hoe was trouwens de voetbal van de noen was het een beetje goed ale ik bedoel heeft hamme gewonnen??? die zijn de laatsten tijd goe bezig heb ik gehoord!!! go vigor, ik zou mij eigenlijk moeten aansluiten bij den bierside, zijde gij daar ook bij flugel
'k zijn gaan zien idd, slechte match... ge moet de volgende keer ne keer afkomen eh 'k geloof dat het den 10de of den 11de is ('k weet het nie zeker op de kalender staat den 10 en in 't stadion roepen ze den 11de om ) maar 't is allezins den topper tegen Zulte Waregem... dus geen uitvluchten hé
Reply With Quote
Old 21-10-2002, 21:42
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Zal ik dan alvast al maar nen uitvlucht voor Piet Konijn zeggen :
dien gaat den 10den nog nooit nuchter zijn na zijn overwinning in de 10-uurs race den 9den...en dan daarbij nog de officiële afsluiting van het seizoen...da KAN gewoonweg nie goed aflopen op het "mijne-kop-doet-zeer" gebied...en da zouden de Geerinckxkes toch wel verdiend hebben hé Flugel...zonder tegenslagen worden ze 1ste , 2de of 3de in het TC kampioenschap en da zou verdorie schoon zijn...Idem voor vader en zoon Van Roey !
Reply With Quote
Old 21-10-2002, 21:45
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Mistery
Zal ik dan alvast al maar nen uitvlucht voor Piet Konijn zeggen :
dien gaat den 10den nog nooit nuchter zijn na zijn overwinning in de 10-uurs race den 9den...en dan daarbij nog de officiële afsluiting van het seizoen...da KAN gewoonweg nie goed aflopen op het "mijne-kop-doet-zeer" gebied...en da zouden de Geerinckxkes toch wel verdiend hebben hé Flugel...zonder tegenslagen worden ze 1ste , 2de of 3de in het TC kampioenschap en da zou verdorie schoon zijn...Idem voor vader en zoon Van Roey !
't is dermee dat den 11sten is (peis ik toch)
Reply With Quote
Old 22-10-2002, 21:23
Witte Witte is offline
De Paddock Rookie

De wedstrijd was inderdaad goed georganiseerd. Proficiat voor de organisatie.
Wat de race zelf betreft, die is ook goed afgelopen... zeer goed zelfs, de eerste plaats.
Doordat ik niet elke dag mijn PC aanzet had ik nogal laat gezien dat de PADDOCK karting eraan kwam. 'k Had eigenlijk nog maar een dag tijd om in te schrijven. Bijgevolg vroeg ik aan Nick, een collega op het het werk, of hij geen goesting had om mee te gaan karten. Ik had al eens 2 keer tegen hem gereden en hij ging wel goed vooruit, zeker en vast voor iemand die niet veel kart. Nick doet namelijk meer aan pocketbike en supermotard.
Nick vertrok vanop een vijfde plaats en na ongeveer een tien minuten zat hij waar hij moest zitten : eerste.
Na 20 minuten nam ik dan het stuur over waardoor we terug zakten naar een zesde plaats geloof ik. Na mijn stint van een half uur lagen we terug op een eerste plaats.
Nick nam terug het stuurwiel over, waardoor we terug enkele plaatsen zakten. De flying paddockers, met Driesco en Marshal, hadden ondertussen de leiding overgenomen. Maar Nick gaf volle gas en klom terug op naar een eerste plaats.
Toen het tijd was om mijn tweede en laatste stint te rijden had Nick bijna een ronde voor op de tweede, DB racing, die samen met ons de laatste pilotenwissel maakte.
Althans, zo dacht ik. want G&A had hun 3 wissels al gedaan, waardoor zij plots op een tweede plaats kwamen te liggen. Ik verschoot serieus toen men teken deed dat ik slechts een vijftiental seconden voor lag op G&A ... en ze naderden (omdat ze dichterbij kwamen).
Met nog een vijftiental minuten te gaan zou die voorsprong normaal gezien groot genoeg moeten zijn, dus nam ik zeker geen risico's. Op enkele ronden van het einde werd het echter nog serieus spannend, waardoor die van ons haar nagels weeral naar de vaantjes zijn. Met nog enkele ronden te rijden kwam ik achter een gevecht terecht voor de derde plaats (denk ik toch) tussen DB racing en Dirk Geerinckx. 2 Snelle jongens, dus ik maakte mij nog altijd niet echt zorgen. Ik was niet echt van plan mij te mengen in de hun strijd, ik had mijn les wel geleerd in de MAK karting van Aalst (degenen die er waren weten wel wat ik bedoel). Toen kwamen we echter met zen drieën achter Werner te hangen en had ik schrik dat G&A met rasse schreden zou naderen. Maar gelukkig, zo sportief als Werner is liet hij ons alle 3 passeren (hij had is anders moeten proberen ). Na dit spannende slot viel dan uiteindelijk de geblokte voor ons als eerste. .
Verder wil ik ook nog even zeggen dat alle piloten zeer sportief reden, er was dikwijls zelfs geen blauwe vlag nodig om een tragere piloot kenbaar te maken dat hij een snellere piloot voorbij moest laten. Proficiat aan allen .
En natturlijk ook een bedankje voor Nick, die op het laatste moment nog heeft willen meedoen, en hoe, fantastisch. Hopelijk heeft hij ook niet teveel last gehad met zijn vriendin, want die verjaarde op de dag van de karting. Maar dat was hij effe vergeten toen ik hem vroeg om mee te karten, gelukkig maar.
Reply With Quote
Old 22-10-2002, 21:28
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally posted by Witte

Alt. en ze naderden (omdat ze dichterbij kwamen).
ge maakt nogal wa mee op zo een avond he

Reply With Quote
Old 15-11-2002, 05:51
Piet Konijn's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by flugel
't is dermee dat den 11sten is (peis ik toch)
ja sorry zenne flugel wanneer is de volgende topwedstrijd van vigor, dan kom ik wel ne keer zien!! Van t weekend was een beetje moeilijk gezien de omstandigheden!!!Ze zegeen altijd: kampioen zijn is plezant!!! maar wel met de nodige "kop" "zorgen";"pijn" er bij!!

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules