![]() |
|
|
||||
|
||||
Ze zouden nu inderdaad ongeveer binnen moeten zijn, maar ik zat zo ijverig te F5-en, dat ik de tijd wat uit het oog verloren was
![]()
Niet zelf bedacht: "The Le Mans camping mentality: if its food, BBQ it; if it moves, sit and watch it; if its alive and moves, kill it and BBQ it." Last edited by Luuk S; 23-07-2006 at 13:42. |
|
||||
|
||||
We zullen moeten wachten vrees ik tot dat die live results worden vervangen door Race results... tot zolang zal die stand van 1.47 blijven hangen denk ik...
K1: GLPK Corvette C5-R K2: GS BMW V8 GTR K3: NGT Porsche 996 GT3 Supercup Provosioneel he ![]() |
|
||||
|
||||
Jammer voor SRT. Benieuwd of Derdaele zyn leidersplaats in K3 (klassement) heeft kunne behouden.
|
|
|||
|
|||
Quote:
MVG Joost |
|
||||
|
||||
Mooie prestatie van NGT - wat een inhaalrace
![]()
|
||||
|
||||
Is alleen de MVDBO on-line te volgen? Of de BEC ook?
Ik wil graag weten hoe het in díe race gaat...anders wacht ik wel tot vanavond. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Zonder die miscommunicatie zou het wel gelukt zyn denk ik.
|
|
||||
|
||||
Van Rossem/Bouvy zijn precies nog uitgevallen ?
Denk wel dat er in de kampioenschappen wel een paar verschuivingen kunnen gebeurd zijn. Dat maakt het enkel maar leuker. Op naar de 24u ! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Waar ik tot nu toe op zoek ben en niet direct vind...
Foto's van de race... |
|
||||
|
||||
op de website van de racb heb ik er gevonden
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Langs de andere kant zijn er misschien maar een handvol piloten in de Belcar die de snelheid van Bouvy kunnen evenaren he. Ik denk dat zowat 95% van het deelnemersveld (van de piloten) in de MVDBO trager is dan Bouvy... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|