![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik ga mij binnenkort toch weer een nieuwe GTR2 aanschaffen denk ik ![]()
|
|||
|
|||
Ik vind het ook wel jammer. Ik ben ook aan die wagen begonnen op de 997 cup template, en het is eerlijk gezegd niet doenbaar. Je moet bijna pixel per pixel doen om die lijnen correct te krijgen op de bumper...
|
|||
|
|||
www.krisgilissen.net Last edited by RKG; 28-02-2009 at 14:55. |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Weeral een mooi wagentje, kan al bijna niet meer wachten tot ik deze bolides zelf de sporen kan geven ;-)
|
|
|||
|
|||
Brrr :P
Ik heb sinds vorige week mijn nieuwe bom van pc. Men G25 staat weer warm voor racen ![]() Kijk erg uit naar deze Mod ![]() Knap werk van jullie... Nooit gedacht van testrijders voor de mod te gebruiken ? ![]() |
|
|||
|
|||
Er zijn 2 testrijders voor de mod. Guntha en ikzelf. En er is er maar eentje die de volledige mod heeft op dit moment, en dat ben ik. Het is eigenlijk een carpack, want de physics zijn niet aangepast. Dit weekend krijg ik van iemand de laatste bandenfiles en dan kan ik echt testen.
Ik ga er wel een 10uren race inzetten. maar een volledig kampioenschap gaat niet omwille van permissies en het feit dat in een championshipfile van gtr2 een race op een circuit altijd dezelfde lengte heeft als de eerste race...
|
|||
|
|||
een voorsmaakje:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Wow!!!! Nice!!!!
|
|
|||
|
|||
Heel nice, het water loopt me in de mond
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Jullie zijn echt niet te doen. Als de piloten dit gaan zien!!!
|
|
||||
|
||||
Release!!!!
![]() |
|
|||
|
|||
Het carpack is te vinden op mijn website(www.krisgilissen.net). Je wordt doorverwezen naar de downloadsite, waar je je zal moeten registreren.
De nodige info is te vinden in de bijgeleverde readme-file. Als er nog vragen/opmerkingen zijn, mogen die altijd gepost worden. De mod is getest geweest door mij en Guntha, maar niet veel. Dus waarschijnlijk zullen er nog wel dingen uitkomen. Gekende problemen staan ook beschreven in de readme file.
|
||||
|
||||
Nu ist aan jullie om Foto's en video's te posten.
Kan als niet wachten op de complicaties ![]() |
|
|||
|
|||
en hier nog wat extra:
aangezien er geen Z4 is voor gtr2, op de Z3 gemaakt.
|
|