![]() |
|
|
||||
|
||||
#99 Audi R8 van Marc Basseng snelste in eerste vrije trainingen. Marc Goossens op twee met de Prospeed Porsche.
Meer op: http://www.rallyandraces.com/index.p...euws&Itemid=80 |
|
|||
|
|||
Waar vind je de juiste deelnemerslijst?Op de site van de Total 24h staat nog een oude lijst met nog veel tba's.
|
|
||||
|
||||
Vanmiddag maar even geweest. Het natte toebehoren kregen we vanzelf! 2 afritten verder op weg naar huis was het droog en scheen de zon.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 28-07-2011 at 17:49. |
|
|||
|
|||
Zijn de trainingen en wedstrijd live te volgen via internet?
|
|
||||
|
||||
Flink uitgeregend in Spa vandaag! Programma viel me tegen. Lamborghini Trofeo met 14 wagens, GT3 voor 24u was vol startveld, maar GT3's zijn langzaam, maken geen lawaai (op de SLS na). De McLaren maakt minder geluid dan de gemiddelde johnny-bak in de straat. Ik kan alleen maar vaststellen dat de 24u telkens achteruitgaat. Eerst was er GT1, dan GT2, nu GT3 & GT4. Binnen een paar jaar terug toerisme wagens in de 24u?
Ik kijk met weemoed terug naar de GT1/Belcar periodes in Spa & Zolder met die monsterlijke GT's. Nu zijn het getemde pony's. Maar ik zal wel oud worden zeker? Last edited by Neo-242; 28-07-2011 at 21:40. |
|
||||
|
||||
Marc VDS BMW Z4 met Maxime Martin op pole voor de Prospeed Porsche van Soulet! Verslag op: http://www.rallyandraces.com/index.p...euws&Itemid=80
![]() ![]() Grtz |
|
||||
|
||||
Is VDS geswitched naar BMW owv de veranderingen bij Matech? Of enkel tijdelijk?
|
|
||||
|
||||
De wisselstukken voor de Fords zijn inderdaad schaars vanwege het verdwijnen van Matech en met het oog op deelname in het wk GT1 volgend jaar heeft Marc VDS reeds één BMW Z4 GT3 aangekocht.
|
|
||||
|
||||
Als je een uur en half voor de start wilt aankomen, langs waar kom je dan het snelste binnen? Kan ik nog tickets op voorhand kopen, kan je bv langs Stavelot binnen en daar ook tickets kopen?
|
|
||||
|
||||
In Combes is er normaal ticketverkoop aan de inkom. In Stavelot is vaak de grote poort om naar de buitenkant van het circuit te gaan richting pif paf niet open. De brug onder het circuit in Stavelot wel, normaal gezien kan je daar ook tickets kan kopen.
|
|
||||
|
||||
spa het enige circuit ter wereld waar ze je 15 euro parking aanrekenen om dan te moeten vaststellen dat de poort aan het circuit op slot is.
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben misschien van plan morgen namiddag eens naar spa te trekken.
Weet iemand dan waar ik nog gemakkelijk perking kan vinden? Zou parking Ster dan nog toegankelijk zijn? |
|
||||
|
||||
Quote:
je vriendje Ratel staat nou niet bepaald bekend om zijn harde reglementen en strakke visie.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is ook maar ter evaluatie dat ze een Z4 inzetten. Hopelijk zien we ze terug in het WK volgend jaar, al dan niet in een BMW.. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|