![]() |
|
|
|||
|
|||
probleem al opgelost : Mistery Racing schrijft een tweede team in...
Eerste piloot reeds gekend : Rob Van Roey |
|
|||
|
|||
Vwala se, tweede piloot ook al gekend : Bram Heymans...
En de derde rijder is Jan "Boosterke" Van Herck ... Last edited by Mistery; 06-11-2003 at 23:18. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Alle informatie die ik tot nu toe heb staat hier nog steeds verzameld.
Wil iedereen eens checken of alles inderdaad klopt met wat je opgegeven hebt? Let wel : wie er NIET opstaat heeft ook NIETS de 15e; geen karting en geen eten. Willen ook de mensen met een blauw vakje me ASAP meedelen of ze nu blijven eten of niet AUB? Dank je voor de medewerking. |
|
||||
|
||||
Ik wil ook spaghetti zene.
|
|
||||
|
||||
Voor mij 1 portie spaghetti.
Tx. |
|
||||
|
||||
De spaghetti vliegt je om de oren!
![]() |
|
||||
|
||||
spaghetti-saldo van 24u.be team volgt via mail.
Saldo karting is reeds betaald. |
|
||||
|
||||
Bedankt aan iedereen die al geantwoord heeft. Ik verwacht nog spaghetti-uitsluitsel van :
[list=1][*]Breez[*]Stijn Conincx[*]Flügel[*]Dieter[*]R@ce[*]Dirk J.[*]Rob Van Roey[*]Bram Heymans[*]Boosterke[/list=1] Woensdag sluit ik alles af. Wie nog moet storten dient dat ook vóór woensdag te doen. Als dat niet lukt verkies ik dat je het geld cash meebrengt naar Herselt, EN het mij ook laat weten. Wat we hiermee willen vermijden is dat het geld wel gestort is maar nog niet op onze rekening toegekomen is tegen de tijd dat ik het ga afhalen... |
|
|||
|
|||
Sennake,
R@ce : Spaghetti Stijn C : Spaghetti Dieter : Geen spaghetti |
|
||||
|
||||
Ok, da's genoteerd. Ik verwacht nog spaghetti-uitsluitsel van :
[list=1][*]Breez[*]Flügel[*]Fastfons[*]Dirk J.[*]Rob Van Roey[*]Bram Heymans[*]Boosterke[/list=1] Woensdag sluit ik alles af. Wie nog moet storten dient dat ook vóór woensdag te doen. Als dat niet lukt verkies ik dat je het geld cash meebrengt naar Herselt, EN het mij ook laat weten. Wat we hiermee willen vermijden is dat het geld wel gestort is maar nog niet op onze rekening toegekomen is tegen de tijd dat ik het ga afhalen... |
|
||||
|
||||
Fast Fons gaat ook spaghetti eten, Dirk J weet ik nog niet, maar vermoedelijk niet.
Ik wou het geld vanavond met netbanking storten. Is dit ok, of heb je het geld dan te laat? |
|
||||
|
||||
Sennake;
Breezz en ikke blijven ook ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Juist telefonisch contact gehad met Bart Couwberghs van Extreme Kart : het zaaltje beneden mag door De Paddock gebruikt worden om zowel de modelbouwtentoonstelling als een foto-tentoonstelling te houden. Dus al wie interessante foto's en/of modellen mee wil brengen om eens aan zijn collega-Paddockers te tonen : hou je niet in! Ikzelf zal me ook eens laten geen
![]() Het eten zal trouwens boven gebeuren (omdat het daar iets gezelliger is) zodat je kostbare modellen en/of foto's niet vol spaghetti hangen als je ze terug mee naar huis neemt ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests) | |
|
|