![]() |
|
|
||||
|
||||
Redelijk teleurstellend dat mijn favoriet (#009) een hele tijd op kop hangt en dan pas als 5de over de finish rijdt.
![]() Gelukkig heeft de #007 nog een podium gehaald. Voor de rest vond ik het een zeer 'eventvolle' race. Er is redelijk veel gebeurd en heb mij dan ook geen moment verveeld achter het scherm. Maar zij er maar zeker van dat ik er volgend jaar LIVE bij ben !! ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Proficiat aan Audi die met een gloednieuwe dieselwagen zomaar de overwinning kunnen pakken.
De Pescarolo nr 17 heeft inderdaad een perfecte race gereden, geen enkele panne gehad, altijd aan hun maximum gezeten en eervol verloren. Er valt het team dus niets te verwijten, ze hebben er alles aan gedaan en zelfs het geluk zat mee, en toch worden ze "maar" tweede. Als Pescarolo wil winnen zal hij een nieuwe wagen moeten ontwerpen. En ik? Ik moet weer maar eens een Audi gaan bouwen en een Corvette. Het wordt, ondanks het feit dat het een andere Audi is en (sinds vorig jaar) een andere Corvette, toch wel eentonig. Maar ik ben wel content dat het record van Kristensen niet nóg scherper gezet werd. Het was al erg genoeg toen vorig jaar Ickx' zijn record geklopt werd... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Deze Le Mans was geen klassieker "qua strijd". Wel gezien de winnaar. Eigenlijk moest Audi wel winnen, de crew van dit weekend telde 187 personen! Wie kan daar tegenop? Alleen een andere fabrikant lijkt me zo..........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
yes !! corvette wint weer van aston martin..
![]() alleen is het dit jaar geen 1-2.. maarja toch gewonnen ![]() ook wel knap van alphand met de c5r ![]() en jah de audi.. ik had wel verwacht dat audi zou winnen alleen had ik niet gedacht dat het nr 8 zou zijn wat als eerste over de finish ging.. ook mooi van LNT in gt2.. de porsches beginen nu precies toch wel oud te worden.. |
|
||||
|
||||
No !! Aston Martin verliest van Corvette
|
|||
|
|||
Quote:
Audi heeft gedeeltelijk gewonnen door het voordeel dat diesels hebben. Misschien is dit wel wat unfair... In de toekomst misschien kleinere restrictors en/of tanks voor diesel motoren? |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoop zo dat David de wagens inschrijft voor de 24 uren van Spa maar ik denk dat dat 'wishful thinking' is... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Audi had trouwens een geheim wapen achter de hand:
Quote:
|
|
||||
|
||||
ivm Gordon Ice Pol Porsche van de Belgen, hij is niet in de officiele lijst opgenomen.
Daar heeft hij 3 rondjes te weinig voor gereden... Bron: pitstoptv |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
- What should Aston Martin do to win a 24 hour race? - Build a 25 hour race racecar ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|