![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Tim
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
De details die ik nu aan het toevoegen ben, ga je, eens de auto klaar is, weldegelijk zien. Anders zou ik er al de moeite niet insteken. ![]() |
|
||||
|
||||
Ik zit in een dipje en dus gaat het niet zo vlot meer vooruit. Dipje wellicht te wijten aan een hele avond bouwen en amper zien wat je gedaan hebt. Bovendien moet ik nu veel met zelfgemaakte templates werken en het maken ervan gaat me niet zo goed af. In ieder geval, de middenconsole is klaar. Niet helemaal 100% naar mijn zin, maar ik moet verder. Anders riskeer ik van hier ergens vast te raken.
Wat is er nog gedaan. Ieder knopje is apart uitgesneden om het juist te laten passen op de schijfjes. De orignele decal is immers 1 grote decal voor heel de middenconsole. Daarna ben ik beginnen sukkelen (lees veel tijd gespendeerd voor niks) met onderdeeltjes uit het fameuze mishmash zakje. Veel leek goed voor het maken van de uiteindelijke knopjes, maar niks was geschikt. Indien gemonteerd mankeerde er altijd wel iets. Dus enkele avonden gespendeerd om dan uiteindelijk sprue te trekken en de knoppen hiermee te doen. Bof, het is wat het is. De voetsteun aan de pilotenzijde. Voor deze 307 is het onderdeel uit de kit niet helemaal correct. De inkeping in het midden was immers dicht. Opgevuld met reepjes plasticcard. Afgewerkt met epoxy putty. Daarna geschuurd en voorzien van Kevlar decal. Klein detailtje al geschilderd. Het rempedaal moet nog gedaan worden. Ik heb besloten om deze dip al bouwend te lijf te gaan. Eens zien hoever ik ga geraken, langzaam maar zeker. ![]() |
|
||||
|
||||
Succes Guido.
Denk er aan dat er mensen zijn die je thread met de nodige passie volgen. Waaronder ondergetekende Carl. |
|
||||
|
||||
Holly Macaroni ... Is dit schaal 1/1 ? ![]() Regards, 555 |
|
||||
|
||||
Guido die middenconsole ziet er toch uit als een juweeltje hoor!
|
||||
|
||||
Het kan natuurlijk altijd beter, vind je van jezelf, maar ik vind het dus ook een knap staaltje werk...
![]() J. |
|
||||
|
||||
Quote:
TOM |
|
||||
|
||||
Knap om te zien,knap conzooltje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
Veel tijd om te bouwen is er niet geweest de afgelopen weken, maar de werkjes zijn ondertussen hervat. De steunplaat aan de kant van de is piloot is klaar en gemonteerd. Het koppelingspedaal - of wat daarvoor moest doorgaan is vervangen door een PE exemplaar, vervaardigd van PE-afval.
De steun voor de copiloot is ook aangepast, aangezien er aan deze kant nog een stuk van de rolkooi hoort te zitten. De plaat op zich moet nog bekleed worden met kevlar decal. Het dashboard is ook al onder handen genomen (rangerink behandeling) maar nog niet helemaal klaar. De copiloot stoel overings ook, maar ook deze moet nog gedrybrusht enz. worden. Foto's hiervan later nog als deze afgewerkt zijn. De bekabeling baart me nog altijd wat kopbrekens wegens het niet in huis hebben van het juiste materiaal. ![]() |
|
||||
|
||||
Visdraad misschien? Trouwens, ik geloof dat ik laatste meeting iets gehoord heb van een paar meter draad bestellen ... maar ik ben er niet zeker van!
|
|
||||
|
||||
Quote:
IK las van de week nog ergens een trucje om van die 'braided hoses' na te maken, je weet wel die gevlochten metalen slangen (meestal van de radiator dacht ik) Je neemt een kabeltje op schaal, doet daar wat BMF rond en met een platte vijl druk je er het patroon in... En wat die kabels betreft Tom, dat hebt ge goed gehoord, Domenique was ermee bezig. Tom |
|
||||
|
||||
Dat weet ik wel, maar daar ben ik nu niks mee. Ik zou de 307 willen klaar hebben tegen onze meeting op 13 juli. Maar aangezien ik nu die kabels niet heb, zit ik nog met wat kopbrekens over hoe en wat.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|