|
|
||||
|
||||
De feiten:
Voor de eenmalige deelnemers: Quote:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
M.b.t. de afwezigheid van KS Motorsport:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk niet dat je rapper bent met een gebroken duim...
|
||||
|
||||
29 wagens in de kwalificaties, waarvan driekwart Porsches. Geen Ultima, geen Gillet of andere exoten meer. Wat een triest dieptepunt voor de Belcar. Nu gaan ze de gestrande wagens tijdens de wedstrijd binnenslepen. Kwestie van 's zondags om 16.00u nog wat rijdende wagens op de piste te hebben. Met dit soort ingrepen wordt de 24 Uren tot een soort veredelde VW Funcup gedegradeerd.
En nogmaals wat Pascal Witmeur betreft. De kwalijke reputatie van deze superclown was genoegzaam bekend. Toch besluit men in Zolder om met hem in zee te gaan. Begrijpe wie begrijpe kan! |
|
||||
|
||||
Ik snap niet dat jullie allemaal zo hard zijn!
Zelfs zeer goede voorstellen vinden jullie slecht. Er zijn dit jaar nog nooit zoveel kanshebbers geweest die voor winst kunnen gaan! Ok de kwantiteit is er niet. Ok, er zijn veel Porschen, maar die zijn wel onderverdeeld in 3 klassen. Er zijn ook 5 Vipers, 3 Moslers, een Corvette en een Aston Martin.
|
||||
|
||||
En Belcar de voorgaande jaren was geen driekwart Porsche? Verbazingwekkend hoe selectief de geheugens van sommige mensen zijn...
|
|
|||
|
|||
Quote:
En ik kan me niet herinneren dat men vorig jaar meer dan twee kandidaat winnaars had, denk dat het nu wel wat anders is. De Ultima is een mooie verschijning maar het ligt niet aan de organisatie maar aan de renstal dat hij niet wordt ingezet he? |
|
||||
|
||||
Mijn geheugen is helemaal niet selectief, hoor. Ik heb nog de beginjaren meegemaakt toen er helemaal geen Porsches of andere GT's aan de start stonden. Maar de laatste 15 jaren zijn er inderdaad steeds heel veel Porsches geweest. Het startveld was vroeger echter veel gevariëerder. Naast al de Porsches heb je nu nog 1 Corvette, 1 Aston Martin, 3 Moslers en enkele Vipers. Iets meer diversiteit is dringend welkom.
|
|
||||
|
||||
Daar kan het Belcar niks aan doen, dan moet je bij de teams gaan klagen.
|
|
||||
|
||||
inderdaad, variëteit genoeg bij de GT3 gehomologeerde wagens
|
||||
|
||||
Jep als ze zoude willen
http://www.fiagt3.com/cars.php En ergens hangt er nog een vertigo, ford GT en jag te bengelen.
|
||||
|
||||
Trouwens bijvoorbeeld in divisie 3 is elke Porsche uniek.
een 996 GT3-R met update naar RS en LMES vleugel een 996 GT3-RS met ophanging van RSR, supercup motor en 997 look een 996 supercup met ophanging R en RS-look Tussen die biturbo's is er ook een groot verschil...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
het was 10000€ voor de 24u, daarom hebben de Duitse GT3 wagens het laten afweten.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
|
|