![]() |
|
|
|||
|
|||
Vraag is wat gaat Barazi uberhaupt doen nu Vergers in een GT2 Ferrari rijdt...
|
|
|||
|
|||
De Dome mogen we alweer doorstrepen, de fabriek in Japan heeft het contract met Ecospeed gecancelled ivm "niet nakomen van betalingsverplichtingen" zo meldt dailysportscar...
![]() Last edited by Coach Ep; 01-03-2009 at 19:35. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Maar dat verklaart nog niet waarom de "fabrieks"Dome niet geselecteerd werd, of hebben ze gewoonweg geen aanvraag ingediend?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Jacky Eeckelaert gaat het sportscar team van Kolles runnen: Quote:
Last edited by FIRE; 02-03-2009 at 12:30. |
|
||||
|
||||
Dat is een interessante ontwikkeling. Hopelijk kan hij de R10's toch op een vergelijkbaar niveau laten presteren als de afgelopen jaren.
|
||||
|
||||
Nog niet helemaal dood:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Alle, wie weet is er nog een waterkansje dat we die te zien krijgen in Spa. Maar we zullen maar niet teveel hopen, zeker.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus geen Horag Porsche, miss. wel een exemplaar voor Vitaphone. Last edited by Benny_B; 03-03-2009 at 15:52. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
De nieuwe livery van de Lola Speedy / Sebah:
![]() Bron: endurance-info.com Mvg.. |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Machtige bak. Doet me aan de voorzijde wat denken aan de Gulf 917K uit vervlogen tijden!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Damn!!!! Ik kan al niet wachten tot LeMans als ik die Lola Aston zie!
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|