![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Dan zullen er wel al meer dan 60 spaghetti's zijn ![]() Op tijd aan beginnen zou ik zo zeggen, eer ge al die ingredienten gevonden hebt ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() 'k zie Sennake al rondlopen met een koksmuts en ne schort aan... inkom vragen zou'k zeggen !!! ![]() |
|
|||
|
|||
Kijk, bij De Paddock verdelen ze de taken heel goe. Ik heb uit goede bron vernomen hoe de taakverdeling er uit ziet :
- Sennake inderdaad met Koksmuts, aangezien hij daarvoor over het perfecte postuur beschikt. Daarnaast zullen we tevens supersnel over de spaghetti beschikken. - Werner 996 gaat rond met nen bak Jupiler, probeert er zelf niet te veel van te drinken, zodat wij er ook nog eentje kunnen pakken. - Pascal neemt de verdeling van den Duvel voor zijn rekening, en houdt er tevens rekening mee dat er nog andere "duveldrinkers" in de zaal zijn. - Airco zorgt voor de nodige afkoeling bij verhitte gemoederen - Jongeling Oneliner leidt (lijdt) het hele gebeuren in goede banen , met af en toe een gepaste zinsnede. Last edited by Mistery; 10-11-2003 at 18:55. |
|
||||
|
||||
Voila, de betaling van Calamitas Racing (karting + 3*spaghetti (speesman, fastfons en huudo)) is net gebeurd. Hopelijk staat het op tijd op jullie rekening.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Wijn zie ik ook wel zitten (bier ook eigenlijk
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Sennake, noteer voor mij in totaal maar 3 spaghetti's. 'k Ga grote honger hebben de 15e. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Ha, Boosterke begint zijn weg te vinden hier... goei zaak !
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 9 (0 members and 9 guests) | |
|
|