|
|
|||
|
|||
ik wil wel
maar wie gaat er hosten. heeft er nog iemand anders intresse ? en btw sledge je zegt dat de porsches je beter liggen maar PSI is net iets moeilijker dan die gewone |
|
||||
|
||||
Maar die andere zij dan zeker NGT's? Of niet?
Anyway, ze zijn redelijk te besturen, behalve in de laatste sector in Silverstone. Lijkt wel een rit op zo'n electrische stier
|
||||
|
||||
volgende week zondag is er de league ... maar indien jullie vanavond ofzo willen rijden zeg dat dan op tijd
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat het zo stilaan tijd word om alles af te spreken
dus: Datum: zondag 18 juli 2004 Uur: ? Host: ? (Sphere?) Circuit: Silverstone Pitstops: 1 verplichte stop Quali: 1 snelle ronde F1RST2: Nodig voor online race, te vinden op http://www.f1rst2.com passwoord: ? Deelnemers: - Sledge; PSI Porsche 996 Turbo -------------------------------------------------------------- Vul maar aan Iedereen is welkom natuurlijk
Last edited by sledge; 16-07-2004 at 12:54. |
|
||||
|
||||
beste sledge,
zover ik heb afgesproken met fiagt .. is het als volgt: ---------------------------------------------------------- Datum: Zondag 18 Juli Uur: 20u Host: fiagt Circuit: Silverstone Pitstops: Niet Verplicht, wel indien in taktiek (lichter vertrekken) Quali: 1Snelle ronde F1RST2: Nodig voor online race, te vinden op http://www.f1rst2.com Paswoord: paddock Deelnemers: - Sledge; PSI Porsche 996 Turbo - Marcosmeister; Larbre Competition Viper n°2 ---------------------------------------------------------- Vul maar aan mensen |
|
||||
|
||||
Ik zal mijn info ook maar eens posten
---------------------------------------------------------- Datum: Zondag 18 Juli Uur: 20u Host: fiagt Circuit: Silverstone Pitstops: Niet Verplicht, wel indien in taktiek (lichter vertrekken) Quali: 1Snelle ronde ZONDER herkansing F1RST2: Nodig voor online race, te vinden op http://www.f1rst2.com Paswoord: paddock Deelnemers: - Sledge; PSI Porsche 996 Turbo - Marcosmeister; Larbre Competition Viper n°2 - Fiagt ; Carsport Holland n°3 Extra info: Als er bij de start van de race iemand iets voor heeft (problemen met het spel, jumpstart,... dan moet hij een duidelijke uitleg geven, en kan er beslist worden om de wedstrijd te herstarten. Als het om een persoonlijke fout gaat blijven we door rijden. Gelieve te zeggen of je hiermee akkoord bent of niet. Als je dat niet bent, geef dan een andere oplossing om ruzies te vermijden. ---------------------------------------------------------- Kom maar af mensen, iedereen is welkom !
|
||||
|
||||
Als het spel bij mij werkt, dan doe ik ook mee.
|
|
||||
|
||||
Nieuwe entry : raceaholic - Dart racing 550 maranello (Red bull)
|
|
||||
|
||||
Dan zijn we al met 4. Doet Frits mee?
|
||||
|
||||
vanaf er iemand een f1C mod wil lannen, laat maar iets weten hé
|